Lander Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vi har vunnit 4 matcher i rad och har 44-18 i målskillnad :D Men jag har inte gjort något mål :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 till helgen möter vi GS 86, för säsongen hade dom 10-180 i målskillnad xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Oj 180 är hårt ta som målis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 mm, fast dom har 3 målisar fast det är nog hårt för utespelarna att bara göra 10 mål framåt på en säsong, vi gjorde det på en match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 10 Mål på en match är hyfsat lätt om man möter ganska dåligt motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Vi mötte 91:orna (jag är 94:a men spelar för 93:orna) Så ägde vi dom med 7-2 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 gick när ja var yngre...men ska börja så fort ja får en ny klubba till jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Vi hade match i Lördags och vi vann med 5-3 mot Hanviken och jag gjorde assist xD ( Jag är målvakt ) Men när vi körde träningsmatch mot 93:orna igår förlora vi med tvåsiffrigt :( Fast vi gjorde iallafall 1mål :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskaNu Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag har tränit innebandy i 4 år och är bra..... Men går i ett alldeles för dåligt lag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 bra med självförtroende killen xD vi ligger trea i serien nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Vårat lag har också halkat ner på tredjeplatsen, fast vi vann mot våra ärkefiender häromdagen med 2-1 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Vårat lag leder serien :D vi har dock samma poäng med som ligget tvåa fast vi har bättre målskillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.