doozer Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot??bara battlechest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
normalman Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 du kan köpa på EB game, där har jag alltid köpt.. de finns på alla köp center, leta lite =P mm ..... EB games är ett bra val <_< finns nästan i varje köpcenter som jag har varit i ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot??bara battlechest. Du måste ha kreditkort eller gamecard för att kunna aktivera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 ok men räcker det att köpa battlecheast för att kunna spela elr måste jag köpa gamecard för att aktivera kontot?? bara battlechest. Du måste ha kreditkort eller gamecard för att kunna aktivera. Jo men han undra nog om han får ett GC med i Battlechest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toniponi Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 hej jag är liksom beginner på wow och undrar hur man tjänar pengar.... :D svara fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Tjänar guld? Questar och dödar mobs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 hej jag är liksom beginner på wow och undrar hur man tjänar pengar.... :D svara fortBästa settet att tjäna massvis med pengar är mining. Lätt att hitta copper ores, och du får kanske 5-10g för 20 ores/bars. Helt galet, så om du vill ha cash så är mining bäst lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Riktigt bra guide! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Jag har prövat 10 dagars trialen och vill köpa WoW men jag får inte för att mamma tror att jag kommer spela för mycket då. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Jaha, vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 det finns i alla spel affärer och de flesta affärer som säljer spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg