Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jättebra idé! Man kanske skulle andvända detta på "riktiga" affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Hmm, jag tror nog folk använder tradera istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress. Jamen vad tycker du är trevligast, 200 pm med olika ip adresser som säger samma sak eller ett pm med 200 ip-adresser som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag vill bara veta om admin tycker det är en bra ide eller inte. Ni ska inte spammpma till honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Det jag menade var det dåliga i förslaget att alla skulle pm:a honom, vet inte vem som föreslog just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Nähe, och du tror på fullt alvar att jag lever i någon dillusionerad värld där man kan köpa begagnade mp3:s för FM? Komm ed något vettigt grabben, DonkeNs idé är och var bra. om du läste lite mer ingående, och kanske mina tidigare posts, så kanske du skulle fattat ironin Nåja, alla som e med på idén skriver Agree :kung: (bara för att underlätta :P) Agree Redigerat 28 September 2006 av BloodRogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress. Observera att du besvarade på helt fel fråga.Jag höll med om idén med listan. Jag bara påpekade att man inte behövde oroa sig om att ge ut sina IP eftersom admin ändå kan se de. Egentligen så förstärkte jag inlägget, eller? (tänker på MP´s reklam). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Typ som Tradera.se fast Fuska.se Version Pro Edition? :o Bra idé! :D Tradera.com* (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 bra ide. men låter krånlig att genomföra. fuska mynt forumet borde kanske tas bort och göras om till en medlemsstyrd del av affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Så medlemarna skulle styra affären? Det är ingen bra idé enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 nej. det som finns nu i affären styr admin. sen kan det finnas en del där man köper ava's, bilder, tjänster, aktion, o.s.v. som medlemarna har gjort. som en allmän köpsmarknad brevid Admins monopol industri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det låter som en ganska bra idé, men det vore ypperligt tråkigt om FuskaMynt-forumet lades ner. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.