Hoppa till innehåll

Auktion

Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress.

Jamen vad tycker du är trevligast, 200 pm med olika ip adresser som säger samma sak eller ett pm med 200 ip-adresser som håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nähe, och du tror på fullt alvar att jag lever i någon dillusionerad värld där man kan köpa begagnade mp3:s för FM?

Komm ed något vettigt grabben, DonkeNs idé är och var bra.

om du läste lite mer ingående, och kanske mina tidigare posts, så kanske du skulle fattat ironin

Nåja, alla som e med på idén skriver Agree :kung: (bara för att underlätta :P)

Agree

Redigerat av BloodRogue
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dra i handbromsen va, om typ 200 pers börjar spamma admin med begäran om auktion-funktion kommer han nog inte göra nåt, bättre en lista med ip-adresser som vill ha funktionen eller nåt. Ifall nu folk vågar ge ut sin ip-adress.

Observera att du besvarade på helt fel fråga.

Jag höll med om idén med listan. Jag bara påpekade att man inte behövde oroa sig om att ge ut sina IP eftersom admin ändå kan se de. Egentligen så förstärkte jag inlägget, eller? (tänker på MP´s reklam).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...