Hoppa till innehåll

X-box 360 Eller Ps3?

Gäst Kabby

Rekommendera inlägg

X360 är faktist mer prisvärd än Ps3. Playstation3 är otroligt kraftfull men perfekta spel men nackdelen är priset. Typ det billigaste paketet kommer kosta 6000. Det ingår ingen handkontroll, ingen stöd för trådlösakontroller. Ingen inbyggd router. Och mycket mer. Du får betala ungefär 7000 för att få ett komplettpaket så att du kan spela. Jag rekomenderar X360 men Wii är mest prisvärd av nästa generationen.

Om man vill ha en billig PS3 kan man beställa från Japan, för bara 3100kr!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

X360 är faktist mer prisvärd än Ps3. Playstation3 är otroligt kraftfull men perfekta spel men nackdelen är priset. Typ det billigaste paketet kommer kosta 6000. Det ingår ingen handkontroll, ingen stöd för trådlösakontroller. Ingen inbyggd router. Och mycket mer. Du får betala ungefär 7000 för att få ett komplettpaket så att du kan spela. Jag rekomenderar X360 men Wii är mest prisvärd av nästa generationen.

Nepp, anledningar:

1. Med skatter och moms blir det skert dyrare

2. http://www.gamereactor.se/nyheter/8778/Son...ar+inte+import/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle utan tvekan säga att du ska köpa PS3, den kommer ha bäst grafik och bland de roligaste spelen. Jag tycker själv Xbox 360 är en dålig konsoll, åtminståne om man jämför vad man fått sett hitills av Wii och PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 ÄR NOG BÄST FÖR PRISET.

Omg caps :P

Men det finns en hel del spel till 360 som jag tycker verkar eintressanta, men det är inte lika många till PS3. Det blir nog 360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 ÄR NOG BÄST FÖR PRISET.

Gör som du vill. Själv satsar jag på Wii tillsammans med ps3. Den är ju verkligen svindyr, men det kommer komma massor av bra spel till konsollen. Så i längden får man hoppas att det lönar sig.

Här kan jag nämna några kommande ps3 spel, som verkar väldigt bra enligt mig i alla fall:

Assassins Creed

Resistance:Fall of Man

Heavenly Sword

Final Fantasy XIII: Fabula Nova Crystallis

Final Fantasy Versus XIII

Final Fantasy VII

Devil May Cry 4

The Darkness

The Elder Scrolls 4: Oblivion

Half Life 2: Episode 2

Metal Gear Solid 4: The Guns of the Patriots

Call of Duty 3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kan man inte det längre men för 2,5 veckor sen kunde man förhandsboka den(innan lik-sang bla. hade stängts), och det blir inte någon moms och skatter...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...