Hoppa till innehåll

Wii


Zeem

Rekommendera inlägg

Vilka spel borde man skaffa när man får sitt Wii (var och förhandsbokade det i förra veckan, man kan göra det på Game i Västerås (säkert på andra ställen också))? Dom jag hade tänkt att skaffa till realeasen är Zelda TP och Mario Galaxy. Sen ska man ju skaffa SSBB när det kommer. Vad finns det fler för värda spel att skaffa?

 

Jag tycker i alla fall att du ska skaffa Super Monkey BallBanana Blitz. Det verkar vara ett roligt spel, det går ut på att man ska styra en apa som sitter i en boll och samla poäng etc. Det verkar rätt roligt, men man får väl vänta och se om det verkligen är det ;).

post-39888-1160509442_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 3 veckor senare...

Vilka spel borde man skaffa när man får sitt Wii (var och förhandsbokade det i förra veckan, man kan göra det på Game i Västerås (säkert på andra ställen också))? Dom jag hade tänkt att skaffa till realeasen är Zelda TP och Mario Galaxy. Sen ska man ju skaffa SSBB när det kommer. Vad finns det fler för värda spel att skaffa?

 

Metroid Prime 3: Corruption och Red Steel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, Wii sport fårn man med annars skulle jag ha köpt det, ska kanske köpa red steel Tony hawk & excite truck & SMG är ett måste när det kommer ut

 

 

ps. hoppas inte att det kommer några Wiirus :cry: ds & psp kan ju få virus :(

 

 

Man måste utveckla speciala virus, för tillex. Wii så det kommer nästan garanterat inget virus på relasedagen... :)

 

Fast senare kommer det nog. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...