Gäst Tomatketchup Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Kommer inte SSBB på realesen?Skit också. Och förresten,den kommer bara kosta 1200 kronor i Japan.1500 i USA tror jag det var också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 åh nej ssbb verkaju skitbra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Då väntar jag nog med mitt Wii tills SMG kommer... Wii Sprots + Zelda: Twilight Princess kommer att äga, men man ska ha tre spel när man köper det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 okej..erm..kommer man kunna köpa den chippad? och om man kan är det olalgligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) hmm, Wii sport fårn man med annars skulle jag ha köpt det, ska kanske köpa red steel Tony hawk & excite truck & SMG är ett måste när det kommer ut ps. hoppas inte att det kommer några Wiirus :cry: ds & psp kan ju få virus :( Redigerat 2 Oktober 2006 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Bra info, föutom att du som sagt missat en hel del spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 kommer ju inte komma så bra spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Någon som vet om det kommer något Star Wars spel till Wii? Det skulle ju vara coolt om man svingade ljussabeln med Wii kontrollen som om man själv hade ljussabeln... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Troligtvis gör det det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 vem vet, Lucas art kanske håller på med ett nu men ingen meniska (förutom nintendo & så) vet om det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Vilka spel borde man skaffa när man får sitt Wii (var och förhandsbokade det i förra veckan, man kan göra det på Game i Västerås (säkert på andra ställen också))? Dom jag hade tänkt att skaffa till realeasen är Zelda TP och Mario Galaxy. Sen ska man ju skaffa SSBB när det kommer. Vad finns det fler för värda spel att skaffa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Någon som vet om det kommer något Star Wars spel till Wii? Det skulle ju vara coolt om man svingade ljussabeln med Wii kontrollen som om man själv hade ljussabeln... Japp, det ska komma. Jag ska se om jag hittar en bild på den specialgjorda Wii-kontrollen för Star Wars (inte bekräftad) ouagadougo: Metroid Prime 3 säger jag bara. Redigerat 10 Oktober 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg