Hoppa till innehåll

Jobb?


Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

Warlock - Komplicerad klass som är svårt att ha roligt med. Tråkig i pvp och i pve eftersom du inte slåss "aktivt". Har en demon som hjälper dom i strid.

 

Skojar du med mig? Warlock är f*n PvP-kungar. Askul att lira med dom osv. Och dessutom är det f*n mycket mer kul att ha en pet då man kan t.ex. charma och sen köra en massa shadowbolts...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Warlock - Komplicerad klass som är svårt att ha roligt med. Tråkig i pvp och i pve eftersom du inte slåss "aktivt". Har en demon som hjälper dom i strid.

 

 

håller med till 100% plus att gnome warlocks ser tuffa ut :D

 

men om du anser att warlock är tråkiga vad är inte mages då? du måste bara spamma med samma saker hela tiden och hoppas att saker dör innan dom kommer till dig, warlock har sin pet att använda med och gör mer skada än mages och dessutom större valfrihet i strider då peten drara aggro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men varför gnome? enligt mig är dom fulast,har ingen personlighet,och fulast mount (gnomernas så kallade "mount" är en macanisk strutts som kan gå söner (1% chanse) OM den går sönder måste du göra q (tror jag) och sedan petala en liten slant (kanske 1-5g) och om jag får säga det själv så pwnar Hunters warlock men det är bara min åsikt så var du gnome warlock du ^^ warlocks kan vara askul iblan och sega då och då ^^ fast säger bara när du är mer erfaren så gör en till gubbe (ha kvar din warlock) som kanske inte är gnome utan (tex Night Elf Priest eller kankse Hunters)

jag förklarar lite om hunters här:

 

Hunters:

på lv 10 får dom tame en "best" som hjälper dom i strid, dom har traps på lite högre lv som kan antingen göra skada på din fiende eller kanske att göra dom till ett enda stort isblock roar dig mer? dom är välldigt bra i ranged (hur dåliga som helst i melle) har attacker som: aimed shot (gör din arrow skada mer dock tar 3 sekunder att skuta + "cooldown", scorpion sting sänker staminan (liv) styrkan och ibland agilityn på monståndaren, conservative shot som gör att dina fiender gör 50% söligare i 3 secunder, självklart har dom oxå melle skills som tex: moonglade någonting (tror jag (säkert 100% fel) som gör din melle attack bättre och wing clip som gör dina enemys 40% söligar (så är det va?) i 10 sec tror jag, dom har massor med andra saker som jag inte kommer ihåg och som är lite mindre viktigare.

men jag säger: Pet (hunters "pet) and minion (warlocks pet) FTW!!! (For The Win)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta mage jag har en lv 60 mage och jag äger all amn kan blinka sig frysa dom med frozt nova man kan använda blizard enligt mig en jävligt cool attack mm

dom e jävligt grymma i pvp dom dör typ alldrig efter som att dom kan blink+ att dom kan escape artist

men ifall du bara vill va cool så ta gnome warior jag har en gnome warior i lv 35 och den är jävligt bra den skadar typ 1990 med specialslag jaja bara att välja

Redigerat av killerbuller
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men varför gnome? enligt mig är dom fulast,har ingen personlighet,och fulast mount (gnomernas så kallade "mount" är en macanisk strutts som kan gå söner (1% chanse) OM den går sönder måste du göra q (tror jag) och sedan petala en liten slant (kanske 1-5g) och om jag får säga det själv så pwnar Hunters warlock men det är bara min åsikt så var du gnome warlock du ^^ warlocks kan vara askul iblan och sega då och då ^^ fast säger bara när du är mer erfaren så gör en till gubbe (ha kvar din warlock) som kanske inte är gnome utan (tex Night Elf Priest eller kankse Hunters)

jag förklarar lite om hunters här:

 

Hunters:

på lv 10 får dom tame en "best" som hjälper dom i strid, dom har traps på lite högre lv som kan antingen göra skada på din fiende eller kanske att göra dom till ett enda stort isblock roar dig mer? dom är välldigt bra i ranged (hur dåliga som helst i melle) har attacker som: aimed shot (gör din arrow skada mer dock tar 3 sekunder att skuta + "cooldown", scorpion sting sänker staminan (liv) styrkan och ibland agilityn på monståndaren, conservative shot som gör att dina fiender gör 50% söligare i 3 secunder, självklart har dom oxå melle skills som tex: moonglade någonting (tror jag (säkert 100% fel) som gör din melle attack bättre och wing clip som gör dina enemys 40% söligar (så är det va?) i 10 sec tror jag, dom har massor med andra saker som jag inte kommer ihåg och som är lite mindre viktigare.

men jag säger: Pet (hunters "pet) and minion (warlocks pet) FTW!!! (For The Win)

 

'

 

gnomernas mount kan väl inte gå sönder? vart har du hört det? vore fusk isåna fall ju, mekaniska strutsar är bland det fränaste mountsen ju :D vem vill inte ha en sådan. och gnomes är fräna bara du(du är avundsjuk på deras rosa hår va? :D) som inte gillar dom verkar det som.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

men varför gnome? enligt mig är dom fulast,har ingen personlighet,och fulast mount (gnomernas så kallade "mount" är en macanisk strutts som kan gå söner (1% chanse) OM den går sönder måste du göra q (tror jag) och sedan petala en liten slant (kanske 1-5g) och om jag får säga det själv så pwnar Hunters warlock men det är bara min åsikt så var du gnome warlock du ^^ warlocks kan vara askul iblan och sega då och då ^^ fast säger bara när du är mer erfaren så gör en till gubbe (ha kvar din warlock) som kanske inte är gnome utan (tex Night Elf Priest eller kankse Hunters)

jag förklarar lite om hunters här:

 

Hunters:

på lv 10 får dom tame en "best" som hjälper dom i strid, dom har traps på lite högre lv som kan antingen göra skada på din fiende eller kanske att göra dom till ett enda stort isblock roar dig mer? dom är välldigt bra i ranged (hur dåliga som helst i melle) har attacker som: aimed shot (gör din arrow skada mer dock tar 3 sekunder att skuta + "cooldown", scorpion sting sänker staminan (liv) styrkan och ibland agilityn på monståndaren, conservative shot som gör att dina fiender gör 50% söligare i 3 secunder, självklart har dom oxå melle skills som tex: moonglade någonting (tror jag (säkert 100% fel) som gör din melle attack bättre och wing clip som gör dina enemys 40% söligar (så är det va?) i 10 sec tror jag, dom har massor med andra saker som jag inte kommer ihåg och som är lite mindre viktigare.

men jag säger: Pet (hunters "pet) and minion (warlocks pet) FTW!!! (For The Win)

 

Nu kommer Apan Fredriksson och stjäl dina julklappar.

 

Mage eller Warlock.Antingen eller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...