Gäst Kabby Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Call Of Duty 3! :) Eeh? Du var sarkastisk va? CoD 3 måste man köpa, vår gode vän WASD menar spel till VC (Virtual Console) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Pokemon Stadium 1 & 2... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Mario Kart 64 med! Ett tips: Ladda inte ner alla tips du fått, det gör ont i plånkan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 om det går så är ju donkey kong 64 bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Aha, så man kan bara ta gamla spel? Isåfall, välj: Super Smash Bros Super Mario 64 Mario Kart Rumble Racing Super Mario World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen. Få...Man..inte fixa sina favoriter som banjo-kazooie banjo-tooie diddy kong racing :( ? Man får väl iaf fixa Z: OOT ? ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Zelda Ocarina Of Time/Majoras Mask... om ingen redan har sagt det, asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Medion; läs igenom så vet du enklare. Många har nämnt det redan. AntonJ3000: Tyvärr inte. Antagligen kommer vi inte få spela något av Rares otroligt mysiga spel, varav alla de du nämner är spel som de har gjort. Zelda: OOT kommer du få skaffa däremot. Jag har för mig att den inte är vid releasen dock, men räkna med den framöver då de ska lägga ut 10spel/månad efter releasen (tills det sinar såklart). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen. f*n, jag som hade tänkt skaffa Donkey Kong 64 & Diddy Kong racing.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Super smash bros är ett måste!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Super Smash Bros!Ge den storartade klassikern ett eget ställe i ditt snart Wii. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg