Gäst Kabby Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 Call Of Duty 3! :) Eeh? Du var sarkastisk va? CoD 3 måste man köpa, vår gode vän WASD menar spel till VC (Virtual Console)
Gäst Kabby Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Mario Kart 64 med! Ett tips: Ladda inte ner alla tips du fått, det gör ont i plånkan!
Larath Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 om det går så är ju donkey kong 64 bra :D
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Aha, så man kan bara ta gamla spel? Isåfall, välj: Super Smash Bros Super Mario 64 Mario Kart Rumble Racing Super Mario World
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen. Få...Man..inte fixa sina favoriter som banjo-kazooie banjo-tooie diddy kong racing :( ? Man får väl iaf fixa Z: OOT ? ???
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Zelda Ocarina Of Time/Majoras Mask... om ingen redan har sagt det, asså.
KazeN Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Skrivet 6 Oktober 2006 Medion; läs igenom så vet du enklare. Många har nämnt det redan. AntonJ3000: Tyvärr inte. Antagligen kommer vi inte få spela något av Rares otroligt mysiga spel, varav alla de du nämner är spel som de har gjort. Zelda: OOT kommer du få skaffa däremot. Jag har för mig att den inte är vid releasen dock, men räkna med den framöver då de ska lägga ut 10spel/månad efter releasen (tills det sinar såklart).
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen. f*n, jag som hade tänkt skaffa Donkey Kong 64 & Diddy Kong racing..
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Super Smash Bros!Ge den storartade klassikern ett eget ställe i ditt snart Wii. :D
Rekommendera inlägg