Gäst Janaz Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 vad ska man göra med kungens kista har hittat den men jag kan inte plocka upp den och ge den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 moddar! snälla! Har kanske en enda! jag frågade dig på spelet och frågade om jag kunde få bli modd men då sa du nej! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 vad ska man göra med kungens kista har hittat den men jag kan inte plocka upp den och ge den! Det räcker att du går till kungen och berättar var skattkistan är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 har gått till kungen men när man pratar med honom så säger han inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Konstigt, och du har ställt dig framför kistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag har också det problemet,det händer ingenting,jag har prövat 10 gånger minst,det funkar inte. Skulle gärna vilja ha svar på mina andra frågor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 har inte ens kommit upp till lvl 20 ännu! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 kungens kista e det den man ska ha nyckeln till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 nej,men huset kistan är i är låst. resten tror jag du klurar ut själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Vilket program är spelet gjort i? RPG Maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) ¤/()(¤%%"¤%&()/¤#/¤ :wacko: :wacko: (/&(¤%"& :angry: :angry: :angry: Redigerat 26 September 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag läste på hemsidan och gick in på game guide,och läste att det fanns olika sorters väder,men det har inte jag märkt av,är jag blind eller har du tänkt fixa det snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.