Gäst Janaz Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 det fixas av developersen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) jag avundas dej!! jag är också 13 år men jag har bara lärt mig HTML... fattar inte hur ni orkar lära er sånt... kan man få se nån bild från spelet? pallar inte tanka det.. :cool: jag är bra på "game maker" också... men det är ju ganska så begränsat också... snälla jag vill också göra ett MMORPG spel... typ som "Tibia"... men hur ska jag gå till väga? någon hjälp ASAP!!! :cry: Redigerat 26 September 2006 av Leenus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 det fixas av developersen Ok,men det finns väll inga developers än? eller har jag fått det om bakfoten :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Kilimanjaro, men han fixade vapen åt sig själv genom det, så han hammnade i CC fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jaha,det var därför han ville att jag skulle be mega att få ut honom :P Några uppdateringar på gång mega? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Uppdateringen är sheeps, och jag tror det kommer mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) får,kan man attackera dem? okej de är ersättare till man eating plant. behövs inget svar. Redigerat 27 September 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 jag får fortfarande inte igång mitt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Kan man göra någonting med boat ticket ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag tror det är något för de nya världarna som jag tror håller på att bli skapade. Yantra vad är ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 får typ upp en run time error där det står nåt om image har provat och ominstallera och så men funkar inte kan inte säga exakt inte på denna datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Är du säker att du har avinstallerat alla gamla CC clients? OBS: Servern är offline nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.