Gäst Mega93 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Att det kostar så mycket är en bugg. Om jag berätta hela questen skulle det inte vara nåt skoj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 mjoo ;) Men ett litet tips iallafall. :P Vill bara säga detta,jag är på level 27 nu och har snart dragon sword :) Förresten vad är max leveln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 120, tror jag... om det inte är oändligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 ni har inte svarat på min fråga ännu! var står det hur mkt coins man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Du öppnar inventory och håller musen över pengahögen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 hur öppnar jag inventory? om inventory är där det står inv/något/spells så står det ingenting där! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Under, där det står Menu, klicka på texten "Inventory". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 när fixar du så att det inte kostar så mycket att laga en sköld? För jag sparar till en god armor och det är lite jobbigt att behöva gå ner 3000 hela tiden, så jag kör mot sandman , för att mot stone grejerna måste jag bara gå och läka mig hela tiden. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Under, där det står Menu, klicka på texten "Inventory". tack så mycket! vad händer nu då jag kan ju inte logga in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 servern är väl nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Hmmm...allting bara fryser när det står: Loading: Connected sending login information. Vet någon orsaken? EDIT: det funkade nu. Redigerat 24 September 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Hmmm...allting bara fryser när det står: Loading: Connected sending login information. Vet någon orsaken? så hände för mig också! så jag stängde av och provade igen och nu kommer jag inte in! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.