TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Tat lugnt bara...för mig spelar det inte så stor roll men bara det finns lite mera...men det kan ta 2 - 3 veckor för min del....Fix items är däremot lite mer akut om jag får säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jo, ska ta bort fix items istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Ok, ska skölden fortfarande gå sönder lika fort eller? För isåfall så struntar jag i sköld,det blir för dyrt. Och jag kan inta använda min book of darkness,står bara: Could not cast spell,vad ska jag göra? Kommer inte in....det står det där Loading : Connected, sending login information hela tiden,är det när du fixar någonting i spelet eller? Redigerat 24 September 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Servern har krashat, beklagar, Janaz fixar det säkert när han ser det (han är inte vid datorn för tillfället - källa: msn messenger). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 aha,ok det är lugnt men jag vill levla!! :P Och jag kan inta använda min book of darkness,står bara: Could not cast spell,vad ska jag göra? Skrev det förut, du kanske missa det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Är du magican? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 nej,warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Har för mig att Book of Darkness bara kan andvändas av Magicans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Har för mig att Book of Darkness bara kan andvändas av Magicans book of darkness kan användas av alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 book of darkness kan användas av alla. Ser att servern är offline nu,grejar Janaz kanske? vill gärna ha ett svar på den här frågan med: Eftersom att du ska ta bort fix item mega så kommer skölden att gå sönder lika fort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) My bad, trodde det var bara magican. Nej serverrn krashade, btw: Sa till Janaz den är upp igen :) Redigerat 24 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 My bad, trodde det var bara magican. Nej serverrn krashade, btw: Sa till Janaz den är upp igen :) bra att den är uppe igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.