RaXeZ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Vår mentor :P Jag vet minst 5-6 elver som har bytt från franska och lämnat hennes engelskagrupp för att slippa henne. Men jag har henne varje dag och typ minst två lektioner xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 vår svenska och engelska lärare, hon ger oss läxa till nästa lektion varje gång, och vad värre är att vi har henne på både tisdag och onsdag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 No/Matte läraren. :S Ger oss läxor 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Alltså vad menas med 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Alltså vad menas med 24/7 Det menas 24timmar i sju dagar..... Min är väl engelsk läraren som gav mig G på ett prov p.g.a missade rättar 2sidor. Fick VG senare men det var bara för att jag sa till henne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 våran sv lärare är bra får alltid sluta några miiin tidigare på hennes lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Tycker alla lärare är bra. Bra humor, lär ut bra. Gillar bara inte vår bild lärare. Seg humör, varje gång på lektionerna så säger hon att jag målar bra. Sen ser man på veckorapportern/omdömmerna, jobbar inte bra, uppnår inte målen jag önskar, är inte aktiv, skärpning! Men min favoritlärare är gympaläraren, vi får göra kuliga saker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) tord , eva , lotta , karin , carl , sebastian , lukas.. haha :) Redigerat 8 Februari 2007 av Leekspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Hade en mentor förut som även var våran Mattelärare, hon heter Lena. Hon hör aldrig vad man säger, hon har problem med hörseln. Hon har en sjukdom så att hon inte kan stava (har glömt vad det heter) Plus att hon har en son som är typ 25 år som heter Bruno som brukade vara våran vikarie om hon var sjuk, han var inte ens lärare. Bruno skulle läsa och han pratar så j*vla snabbt att man inte hör. Och om man frågar om han kan prata långsammare sa han bara att man skulle lyssna snabbare:P OBS! inte min användare OBS! (Min lillebrorsars, fast orkar inte logga ut :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 svenskläraren helen. för de första är hon en fossil från dinosauriernas tid. Och hon dampar sönder på alla, de e lite komiskt, men mest sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Min matte lärare säger att jag är negativ hela tiden ( det är jag inte )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 mitt är den som vi har svenska me hon är ny hon kom typ 3 månader sen och hade oss för den gamla vi ahde föde barn och hon är så tråkig man får aldrig ha kul och man får nästan aldrig rita när hon läser fast de andra i den andra klassen får det alltid det fick vi med den gamla fröken också + hon är ful och tjock och är adoperad! vi brukar reta henne och springer hem så ringer hon till oss hooho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.