Hoppa till innehåll

Vilken konsol skulle du mest vilja ha  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Jo, priset på Wii är 2495 kr

Redigerat av Kabby
Skrivet

:huh: :cry: Galet...

Jag röstade iallfall på ps3... Snygg konsoll... Assassins creed... Och hur mkt det väger spelar ingen roll tycker jag... Bara om man råkar tappa det från hög höjd :cry:

Men jag ska ha det på golvet xD Spel till ps3 tror jag kostar ca 600... Men jag köper nog typ.. Darkness och assassins creed xD

Men ni får säga sen hur wii/ ps3 var, hur coolt det var och så när ni har köpt det så kan ni göra en omröstning om det sen xD

Skrivet

Ooops, råkade skriva att Wii-spelen kostade 2495, menade självklart konsolen kostar det, redigerat nu. Men sen när blev PS3 snygg?

Skrivet

Joo jag har sett bilderna, det är därför jag tycker att den är ful :P Men du kanske menar spelen? Konsolen väger ju 5 kilo :P

Skrivet

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

Håller med, visst playstation 3 verkar bra. Men nintendo tar hem kanmpen med wii. Först funderade jag på att köpa PS3 men nu tenker jag köpa nintendo wii eller Xbox 360. Tror att jag köper wii. Onödit att slänga 6000 på en konsol -.- Medan man kan få en lika bra för 2500 :student:

Skrivet

Hurra Wii leder :) Jag hoppas att Wii vinner konsolkriget...

Skrivet

Om jag skulle få en nintendo wii eller PS3 i födelsedag ( velja en av dem 2) skulle jag lungt ta nintendo wii, wii verkar cool. Och jag tror med att wii vinner kampen. Så jag röstar på wii :cool:

Skrivet

Ps3 är en mycket vacker,attraktiv, snygg, fin, bedårande, otrolig, totalt cool

konsoll.. Bara för att priset är Molnhögt behöver inte rubba den otroliga sexigheten hos ps3... :cool: :)

• Skapa ny...