Hoppa till innehåll

Dom Nya Konsolerna

Sekan

Vilken konsol skulle du mest vilja ha  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

:huh: :cry: Galet...

Jag röstade iallfall på ps3... Snygg konsoll... Assassins creed... Och hur mkt det väger spelar ingen roll tycker jag... Bara om man råkar tappa det från hög höjd :cry:

Men jag ska ha det på golvet xD Spel till ps3 tror jag kostar ca 600... Men jag köper nog typ.. Darkness och assassins creed xD

Men ni får säga sen hur wii/ ps3 var, hur coolt det var och så när ni har köpt det så kan ni göra en omröstning om det sen xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

Håller med, visst playstation 3 verkar bra. Men nintendo tar hem kanmpen med wii. Först funderade jag på att köpa PS3 men nu tenker jag köpa nintendo wii eller Xbox 360. Tror att jag köper wii. Onödit att slänga 6000 på en konsol -.- Medan man kan få en lika bra för 2500 :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...