Hoppa till innehåll

Dom Nya Konsolerna


Sekan

Vilken konsol skulle du mest vilja ha  

73 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Wii LÄTT!!!!!!!!!

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

 

man kan faktiskt använda en sån här:post-7413-1161374943_thumb.jpg

Redigerat av Shadow_Master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

 

 

Du säger att Nintendo säljer bättre än sony, så klart! Nintendo är ju mycket billigare!

Om sony's konsoller skulle kostat lika mycket som Nintendos skulle sony sälja mycket bättre än nintendo...

Har sony snott allt som nintendo har gjort? Bara för att nintendo började göra konsoller tidigare behöver det inte betyda att sony har snott nintendos saker...!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag röstade på ps3, mest på gund av alla grymma spel aom kommer släppas till konsollen, som t.ex Resident Evil 5, Metal Gear Solid 4, Resistance: Fall of Man, Assasins Creed och Oblivion.

Dessutom så är ps3 ett riktigt vidunder vad gäller grafik och prestanda, och har ju, liksom Wii, rörelsekänslig kontroll (även om Wii fokuserar mer på just det).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1

 

 

 

dom har nog snott mycket från varandra båda två tror jag nog, men nintendo håller sig billigt och vinner folket och får framgång ist för sony som satsar mot realistisk grafik och dylikt.

 

jag går nog efter nintendo då för jag spelar för att komma bort ifrån verkligheten inte närmare den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...