Gimcor Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Nja, det är väl en nya serien Heroes, lite Simpsons och Family guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Ja nu för tiden så är det de här 3 serierna man följer på tv... 1. Desperate Housewives. 2. Bones 3. CSI Miami Anledningar till att jag följer dessa serier är följande... 1. Jag gillar handlingen och att allting är så vardagligt, det ger en verklighetstroende känsla. Det finns många snygga hemmafruar med i serien, de sköter sina roller utmärkt. 2. Bones, en serien som handlar om en ung och jättebegåvad antropologen som hjälper till med att identifiera personer åt FBI. Det finns en del drama omkring serien, värd att se. 3. Den bästa CSI-serien, ett mycket bra och alltid spännande serie. Dessutom så är han som spelar huvudrollen (Horaitio, stavning?) väldigt rolig, han brukar ofta dra roliga, men samtidigt allvarliga kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag undrar om inte alla lägger till South Park efter att ha sett detta klipp: http://video.google.com/videoplay?docid=81...=south+park+wow När du Säger South Park vilket jag titta på mkt förut som nu inte vissas så ofta så kommer South Park på delad 3:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 1.Lost 2.House 3.Hey baberiba (tjock skönt ibland :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 1. Prison Break 2. the O.C ( börjar snart ) 3. Kvarteret Skatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 1:scrubs 2:family guy 3:simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 1) prision break 2) scrubs 3) friends 4) parlamentet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Prison Break Simpsons Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 1. simpsons 2. parlamentet 3. Kvarteret skatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.