Mel Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag kollar just nu på youtube: Ginga Densetsu Weed, Ginga Nagareboshi Gin och lite musivideor där dom tagit delar från olika serier och lagt in låtar. Kan nån tipsa om någon bra anime serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Moberg: Nja det e snarare "de inte allt för kända" animes som finns på Youtube eftersom kända som t.ex Fruit Basket har Copyright I USA villket gör att det är olagligt att ladda upp dem gör man de leder det till att ens konto på Youtube raderas.Upphovsrätt är väl ändå global?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Moberg: Jo, det är den men Youtube bryr sig inte om animes som har copyright i andra länder och inte i USA/England det är därför det finns så många serier kvar på youtube fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Mmm okej jo jag förstår, men upphovsrätt är fortfarande global så du kan inte snacka om "copyright utanför USA"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Moberg:jag menar bara att det e så youtube ser på de, klart att den är global. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Mmm troligtvis så att de pratar om licensering, i USA. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 MASTERLINKX roliga nintendofilmer :) De äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Brukar kolla på Sagan om Ringen dubbningar och Pingu här är några>>>klicka här för Sagan om Ringen<<< >>>klicka här för Pingu<<< Pingu filmerna kanske inte är dom språkvänligaste men kan vara en smula kul ibland :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Just nu ser jag på: Getbackers Shaman king Samurai deeper kyo One piece Digimon frontier Så inga videor me "levande" människor tack. (även musikvideor vill jag ha tips om tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Dragonball finns det typ avsnitt från början. Kul serie, kanske lite mer barnslig men ändå en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Min bror ser typ yo-gi-oh eller nått sånt, kolla om de är ngt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 >>> Perry Mason <<< Just nu ser jag på: Getbackers Shaman king Samurai deeper kyo One piece Digimon frontier Så inga videor me "levande" människor tack. (även musikvideor vill jag ha tips om tack) här är några ps typ bara rock :cool: >>> Cochise <<< några till då orka inte skicka är så många :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.