Gäst Sandkaka Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Men gå ut och lek istället! Word.Eller gå in på ett gf, eller skaffa en gf irl :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Humph? ja, då har vi det svart på vitt det kommer inte bli ett forum för forumlekar synd, men What you gonna do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Låta tråden ruttna eftersom det inte blir något av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag frågade egentligen inte vad vi ska göra med tråden utan menade "att man inte kan göra något åt vad Admin tycker och tänker om detta". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Men gå ut och lek istället! Vitsigt :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 enligr reglerna får man starta forumlekar:huh: §1.26 - Att starta forumlekar är inte tillåtet där det förväntade svaret är färre än 5 rader med enbart text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Men gå ut och lek istället! Extremt :| Mascar: Är trött, så det kan bli tillfälliga störningar ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det är väl inte så ansträngande att gå med i ett Gruuppforum som t.ex Oztown =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Nää men det kostar att ha ett gruppforum också, tänk om det inte finns nå mer platser då måste dom köpa 5 st platser för 5000fm det kan bli dyrt på längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Blir väl tyvärr så att folk först sitter och leker i forumet några timmar. Sen märker dom väl inte av att dom bytt forum och börjar spamma i andra forum också - och då uppstår det här... Är det så viktigt att spamma :)? http://www.gratisforum.se --> skapa ett spamforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Forumlekarna togs bort eftersom att de spårade ur i många fall, och som sagt att man kunde snatta fm och rank, inte bara det senare. Visst kan jag hålla med om att det är ett spelforum och inte, som vår käre administratör så gulligt utryckte det, någon lekstuga. Då kommer bara ett litet dilemma; varför har vi ett Roligt/filmklipp/historier-forum? 15+, har det med spel att göra? Sedan så finns det en del som frågar om windows i Pc-forumet också... det forumet kanske man också kunde ta bort... Fuska-Mynt? Är det ett fusk eller? Skola? Man spelar väl ändå inte dataspel i skolan heller!? Musik och media är väl inget spel? --- Vad jag försöker säga är att forumet och rent av hela sidan har växt till betydligt mer än spel och det är naturligtvis skitbra att man kan snacka om annat än spel här också, jag skulle inte ha stannat här sedan... vet inte hur länge men ett hyfsat tag iaf, om det bara snackades spel. I ärlighetens namn skulle knappast forumet finnas i sådana fall. Personligen tycker jag att man kunde återinföra forumlekarna, fast under mer kontrollerade former än tidigare t.ex. vissa ramar att hålla sig inom och separat forum. Det är min personliga åsikt, sedan kan ju knappast jag eller för den sakens skull Mascarpone eller någon annan (förutom micke) trolla fram ett Forumlekar-forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) När du nu skrev så där, så kan man ju säga att det mer är ett vanligt seriöst forum, och inte ett spelforum. Dessutom var det mycket mer aktivitet på sidan när forumlekarna var tillgängliga, tyckte jag iaf. :) Varför har så många medlemmar något emot forumlekar? stör ni er på att andra medlemmar har kul, eller vad? Dolphin, citrusfrukt och den andra antiforumlekprotestanten, ni borde gå till ett riktigt forum enbart för debatter eftersom ni bara kommenterar och är emot aktiviteter för dem lite mindre, är ni ens "lite" spelintresserade överhuvudtaget? Det enda jag har sett från er är i stort sett urartningar i debatt-forumet... och såklart, där har ni ju kul på erat sett, något oseriösa svar också... som om hela forumet vore en enda stor forumlek... Ni som är så vuxna, vad gör ni på ett spelforum...?(även gamla människor spelar iofs) Det blir liksom överdrifter och urartning i varenda forum(nåt undantag kanske), men ändå så tar ni bort forumlekarna...(aktiviteten minskar)..... Varför inte ta bort debatt-forumet också...? Sak samma....(Det blir ända mest liknande åsikter flera gånger om...) Cheers Redigerat 27 September 2006 av Toad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.