softies Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 när jag slutade vara member var jag lite sur för att jag råkade ta av mig alla member saker och slutade spela. ett halv år senare hade jag så tråkigt hela dagarna så jag blev member och började spela igen. nu är jag desperat av runescape och kan knappt slita mig ifrån datorn. där har du ditt svar på om det är roligt att vara member :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dake36 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag vet att det känns som ett h*lvete men det går att kämpa sig upp igen jag hade full addy men jag dog och i dag har jag full rune och den fixade jag på 2 dar så ge inte upp även om det känns tungt.kom igen jag kan knappt slita mig från datorn nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 och VARFÖR går man ut i wild med full rune om man inte är pure noob? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 OMFG! är detta ett skämt eller?! full rune är INGENTING! absolut INGENTING! Jag fattar inte vrf ni gö så stor grej av att förlora full rune? 200k... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 200k tycker jag är jobbigt att skaffa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 finns värre saker att förlora än full rune <_< mm det är sant inte så kul att dö med full ZamorakMen full rune är ju ändå något som är värt 200k och kanske inte så kul att förlora efter 3 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Du gör ett bra val! SLUTA SPELA! JAG tycker att det spelet är ett av de sämsta som finns. Spela de i 5-10 min och trötnade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Du gör ett bra val! SLUTA SPELA! JAG tycker att det spelet är ett av de sämsta som finns. Spela de i 5-10 min och trötnade. var väl därför du tröttna ;) om man spelar i ca 1 år är man över cb 90 som jag du kan man snacka om kul XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Du gör ett bra val! SLUTA SPELA! JAG tycker att det spelet är ett av de sämsta som finns. Spela de i 5-10 min och trötnade. Så det börjar bli roligt efter 1 år? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 orka webbspel , ger bara fula cookies som gör datorn blir seeg och större risk för adwar och sånt reklam shiiiitttttttttttttt :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) Det finns nåt som heter Ad-Aware SE Personal också -.- som tar bort cookies och sånna som går in på sin dator Redigerat 12 December 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hatation Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 ahahahahha full rune när jag spelade rsc och inte ens rs2 fanns hade jag 100 full rune set du förlorade ett och slutar haha Du har inte runescape i blodet likabra att du slutar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg