Shadowbeing Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag stör mig otroligt mycket på regel §1.13! Om man t.ex gör en tråd om "Vilket är världens bästa spel?" så blir tråden låst med modens inlägg §1.13. Finns det bara tio spel eller (man kan ha tio alternativ i en omröstning)? Jag tycker att ni moddar borde ta lite lättare på den! Denna forumsdel var ju till lite för klagomål... 1.24.... att skapa en omröstning utan ett vettigt syfte... Tja, man kan ju undra vad moderatorerna ser ett vettigt syfte som... Själv så tycker jag att en omröstning om världens bästa spel ska vara okej.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag också, moderatorerna kan ju inte bara bestämma att alternativen är felaktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) Jag tycker den regeln är seg, fast om man skriver "Ingen omröstning, snälla lås den inte" så brukar dom låta bli att låsa tråden!! :cool: Redigerat 29 September 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Men man kan ju oxå säga så att startar man en tråd som T.ex "Vilket spel tycker ni är de bästa spelen igenom tiderna" då kan man ju inte göra en omröstning på den för det finns ju så mycke spel att alla kan tycka så olika att 10 alternativ inte funkar och en "annat" val löser ju inget för då tar ju alla annat och sedan skriver de ju ändå vilke spel de tycker är bäst. §1.13 är nog en aningen överanvänd då det kanske ses som ett bra tillfälle för moddarna att göra ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag tycker den regeln är seg, fast om man skriver "Ingen omröstning, snälla lås den inte" så brukar dom låta bli att låsa tråden!! :cool: Nej, den blir låst om den bryter mot någon regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Helt omöjligt att göra en sådan tråd utan att den blir låst, då ni mods verkar leva på att låsa vettiga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 jaa, jag menar, t ex om man gör typ en tråd "Godaste mat" så finns det typ 1 000 000 alternativ, och då låser dom den och skriver "§1.13". det är dryygt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Ja, det kan jag hålla med om. Det är ganska dåligt gjort av moderatorerna. I sådana fall tycker jag att man ska få tillbaka FM'en man köpte sitt omröstningskort för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Exakt, det är ju dyrt med omröstningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 jaa, jag menar, t ex om man gör typ en tråd "Godaste mat" så finns det typ 1 000 000 alternativ, och då låser dom den och skriver "§1.13". det är dryygt!!! Alltså fattar du trögt??? Du kan f*n använda Annat som alternativ.Jag brukar alltid skriva 9alternativ. Sen Annat (Så får dem beskriva det). Förlåt för att jag blev sur :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag tycker den regeln är seg, fast om man skriver "Ingen omröstning, snälla lås den inte" så brukar dom låta bli att låsa tråden!! :cool: I sånna fall bör ni lägga till fler regler. För som jag ser det så låses även trådar som inte bryter mot reglerna.... Vill du att jag ska visa dig? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Ja visa. Jag vill också se det trots att jag inte är mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.