Hoppa till innehåll

§1.13 = Jobbig!


Gäst Kabby

Rekommendera inlägg

Är det så här ni menar?: Någon skapar en omröstning i form av ett inlägg som sedan blir låst. Sedan köper personen ett omröstningskort i affären vilket han/hon skapar en omröstning med hjälp av, sedan blir deras omröstning låst pågrund av att den har för dåliga alternativ att välja mellan eller är onödig.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Självklart finns det inte 10 spel i hela världen.

Men de finns säkerligen 9 stycken som är bland dom bästa, och sedan kan du ha ett alternativ som heter "Övrigt", där man kan rösta om man inte håller med bland dina alternativ.

Jag menar, du behöver ju inte jaga ihop dina alternativ. 9 av världens bästa spel är inte alls svårt att plocka fram...

 

det finns många typer av spel som är bra på olika sätt. bilspel, skjutspel, starwars, nitendo->mario, pokemon, fox o.s.v, sportspel->hokey, fotbol, golf o.s.v. och desutom gillar folk olika sorters spel. så om man har 9 olika spel och övrigt. vilket alternativ vinner då? övrigt kanske? och vilka spel är det? ja då får man läsa igenom typ 26 sidor och sammanställa det själv. och det får man ändå. men då har ju trådskaparn kastat 800 FM i sjön. så omröstningar där det finns mycket mer än 10 alternativ ska ske utan en omröstning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det så här ni menar?: Någon skapar en omröstning i form av ett inlägg som sedan blir låst. Sedan köper personen ett omröstningskort i affären vilket han/hon skapar en omröstning med hjälp av, sedan blir deras omröstning låst pågrund av att den har för dåliga alternativ att välja mellan eller är onödig.

 

Om man köper ett omröstningskort måste man ändå skicka det till admin.

Om han tycker det är en onödig omröstning skapar han den inte?

 

Regeln om att skapa onödiga omröstningar var främst när alla på fuska.se fick FuskaVIP och det kom hundratals omröstningar som inte ens bahövde vara omröstningar.

Har för mig att vi varnade runt 20-30 pers eller något liknande den dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moberg

Hmm... nu ska vi se...

Visst det verkar ju som en liten jobbig regel i vissa fall, och jag tycker inte man ska behöva ha < 10 svarsalternativ om det finns långt fler än 100 alternativ egentligen.

Men som i "bästa spelet" så kan man kanske starta en diskussion om det i stället för en omröstning. Om det där om godaste maten kanske det också fungerar men lite mer tveksamt, då kanske man kan skaffa ett röstkort (vad de nu kallades) och starta en omröstning med bara 1 eller inget svarsalternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moberg

Wow vilken intressant omröstning då. Nej i det fallet tycker jag n omröstning är ganska värdelös, men det är ju samtidigt bara åsikter så man kan ju inte ha någon diskussion om det. Därför tycker jag man borde kunna starta det som en vanlig tråd.

Det är egentligen en liten löjlig regel, varför ska man behöva ha varit tillräckligt aktiv (samlat in FM) för att kunna göra en omröstning? Det är väl bara ge varningar till de som inte kan göra relevanta omröstningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...