pho Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 golf,basket,fotboll,innebandy,tennis, friidrott. Massor mer! De jag gillar är att tricka med BMX,skateboard och väggklättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Ballet om det räknas annars är det nog golf eller konståkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Friidrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Oj tråkigaste... hmm... Boxning är ju trist, och typ wrestling, om det nu räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 alltså, Moberg... vad säger du?..... Alla vet väl att simning och ridning ligger längst ner i kastsystemet..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ridning,konståkning,jag kan återkomma i frågan ;) Vill bara veta,vissa av er har skrivit att fotboll är den tråkigaste sporten,hur kan ni säga det? Att alla inte tycker om fotboll det kan jag förstå,men att ridning, konståkning är roligare än fotboll,det kan jag faktiskt inte förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Okej jag håller med dig Toad, simning och ridning är nog rätt trist, har inte sett något spännande i det än iaf... Däremot måste jag motverka alla som klankar ned på konståkning, det är ju skitkul att kika på! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Ridning (Dagens rätt) Simning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Okej jag håller med dig Toad, simning och ridning är nog rätt trist, har inte sett något spännande i det än iaf... Däremot måste jag motverka alla som klankar ned på konståkning, det är ju skitkul att kika på! xD Ja när alla rämlar och gör fel är det kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Okej jag håller med dig Toad, simning och ridning är nog rätt trist, har inte sett något spännande i det än iaf... Däremot måste jag motverka alla som klankar ned på konståkning, det är ju skitkul att kika på! xD I sånna fall må det vara något riktigt komiskt. Det är flest tjejer som rider, så det är mer av en tjejsport om man kan uttala det så, fast det är män som rider också... och jag hatar väl enbart siming för att jag knappt kan simma och simmar istället som en hund...(hundarna är bättre dock) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Ridning skit tråkit! Simning man ser ju inte nånting när dem plaskar under vattnet inte så kul. Gymnastik när dem gör vollter och sånt på en stor matta ganska trist :/ Tennis är och ganska tråkit (men inte Mario Tennis :D ). Sen kan många andra sporter vara tråkiga men inte alltid. Boxning är ju skitkul att titta på speciellt när dom blir helt borta. Fast den kan inte vra kul att få sånna smällar :/ Fotboll är ganska kul men orkar inte kolla för matcherna är för långa :P Hockey är helt klart roligast att titta på och spela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Fotboll =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.