Larath Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 hoppas på arsenal :D men vinner gör nog barcelona eller chelsea. Jag har svårt att se något lag som kan stoppa dessa i nuläget även om jag inte har så bra koll på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 hoppas på arsenal :D men vinner gör nog barcelona eller chelsea. Jag har svårt att se något lag som kan stoppa dessa i nuläget även om jag inte har så bra koll på dem. Werder Bremen var några minuter ifrån att vinna Barcelona. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Milan ska vinna! :) Men det gör dom säkert inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Blev inte de nedflyttade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Dem riskerade det, men till slut degarderades endast Juventus. Milan fick dock börja med minuspoäng, så som dem andra lagen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Blev inte de nedflyttade? Om dom har blivit nedflyttade har ju inget med CL att göra. :) Men nu när jag tänker efter så blir jag lite osäker, fick dom vara med i Champions League? Elr var det ett av straffen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 HÅLLER MED Tdy att Milan sak vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 hoppas på arsenal :D men vinner gör nog barcelona eller chelsea. Jag har svårt att se något lag som kan stoppa dessa i nuläget även om jag inte har så bra koll på dem. men vann dom? nä så barcelona är bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Tittar man under de 89 minuter dem spelade, så var Werder Bremen bättre. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 barca tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Blev inte de nedflyttade? enligt mej har jag för mig dom inte var med på listan med lagen som var kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag både hoppas och tror att Arsenal vinner Henry äger!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.