Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag brukar klanta mig ganska ofta, kommer inte ihåg allt men en gång denna vecka tappade jag köttfärslimpan i såsen.. hehe.. i skolan.. nice.. Vad har ni gjort för klantigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag spillde kokhet choklad på låret för några dagar sen. Jag ville komma först till fönster platsen i mat salen en gång och slängde därför min bricka dit för att paxa platsen. Men en anna klasskamrat var också ute efter den så min bricka hamna i hans köttfärssås. En gång råkade jag slänga ett glas i "matrester" soptunnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe smart. Ni är ju värre.. men att tappa köttfärslimpan i såsen mitt framför mat tanterna.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag brukar "råka" ta med mig tallriken ut från matsalen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe den va bra.. som när en utav mina kompisar hade kvar förklädet från hemkunskapen och stod o väntade på bussen med den ;) hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Haha.... Men jag glömmer oftast tv:n på när jag drar typ till innebandy eller fotbolls träningar/matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe den va bra.. som när en utav mina kompisar hade kvar förklädet från hemkunskapen och stod o väntade på bussen med den ;) hehe.. *gråter av skratt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 mina kompisar brukar säga att jag klantig när jag halkar på isen med cykeln, visst det händer varje år men dom e så dumma att dom inte fattar att is e halt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe.. stackars han.. en liten långhårig polare.. synd att jag sa till honom efter 5 minuters skrattande.. hehe.. och han fattade inte vad jag skrattade åt först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe.. stackars han.. en liten långhårig polare.. synd att jag sa till honom efter 5 minuters skrattande.. hehe.. och han fattade inte vad jag skrattade åt först.. Jag eller? hur visste du att jag var långhårig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (Kassler @ 13/02-2004 19:04:01) Hehe.. stackars han.. en liten långhårig polare.. synd att jag sa till honom efter 5 minuters skrattande.. hehe.. och han fattade inte vad jag skrattade åt först.. Jag eller? hur visste du att jag var långhårig? Nej nej nej, min kompis är lång hårid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har inte gjort dåt speccilet i skolan iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.