Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst GOLDEN MAN
Skrivet

brukar slänga talriken och glaset i soptunan ass pinsamt när man ska ta up talriken ur soptunan :(

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

det va typ ute i skogen hade en pine i handen så kommer en hund å börjar jaga mig asså livräd är man ju sen när man märker att hunden bara vill ha pinnen e det så pinsamnt

Skrivet

När jag och min kompis hade fikat så skulle jag duka undan. Då tog jag kakorna med mig till data rummet ochställde dom på skrivbordet. Sen sa min koompis till att jag hade kakorna där och då försökte jag ta tangent bordet till köket och lägga i skafferiet :D

Skrivet

En gång hade vi en tävling där det var massa sporter. Det var vår klass och en annan klass som ledde när det bara var en sport kvar: fotboll. Precis när jag skule göra 5-4 lade jag krokben för mig själv och nuddade bollen med hand. Det blev frispark och dom satte den. Dom vann med ett poäng i hela tävlingen och allt på grund AV MIG :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...