Gäst GOLDEN MAN Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 brukar slänga talriken och glaset i soptunan ass pinsamt när man ska ta up talriken ur soptunan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fasck Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det va typ ute i skogen hade en pine i handen så kommer en hund å börjar jaga mig asså livräd är man ju sen när man märker att hunden bara vill ha pinnen e det så pinsamnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Hmm....Kan diskuteras.. Somna på media lektionen och löka i sömnen är ganska så kul..! Nej, det vart inte kul att göra de men någon som såg det tyckte det vart kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Löka? Hmm jag gör aldrig något fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Löka..skånska..annat ord för prutta eller fisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Löka..skånska..annat ord för prutta eller fisa. hahaha prutta i sömnen :P trodde inte man kunde det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jo, jag kan tydligen det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 När jag och min kompis hade fikat så skulle jag duka undan. Då tog jag kakorna med mig till data rummet ochställde dom på skrivbordet. Sen sa min koompis till att jag hade kakorna där och då försökte jag ta tangent bordet till köket och lägga i skafferiet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Haha..Skrattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag är väl klantig ibland när det "gäller"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 En gång hade vi en tävling där det var massa sporter. Det var vår klass och en annan klass som ledde när det bara var en sport kvar: fotboll. Precis när jag skule göra 5-4 lade jag krokben för mig själv och nuddade bollen med hand. Det blev frispark och dom satte den. Dom vann med ett poäng i hela tävlingen och allt på grund AV MIG :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 När vi skulle till gympan så hade vi köpt choklad och när en lärare öppna gömde jag den fort och då föll det ner på marken och lärarn ba glode på mig klantigt av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.