Shadowbeing Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det kan vara en del saker som räknas till tid. Dvs att du bara har ett få antal försök att skjuta ner alla balongerna i Eipsode 8 i Pinna Park... Noki Bay, episode 4 är rena h*lvetet, man har en viss tid kvar att leva, och man måste ner och ta pengar för att fylla på livet, eller spruta sönder dem lila bubblorna och ta syret... Sedan finns det ju Red coins on the water.... episod 6 i Ricco Harbor,.,,, förmodligen min hatepisod....:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag gillar spelet iaf. Ganska roliga bossar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 de suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Det är roligt :P men grafiken om man tittar närmare är det likt surper mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Snälla jag behöver verkligen hjälp! Är det kul elr tråkigt??? Om man säjer så här: Det är köpvärt!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag ska få det nästa vecka ungefär. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GulliigUnge Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Snälla jag behöver verkligen hjälp! Är det kul elr tråkigt??? Det är kul faktiskt bara man vet vad man ska göra och hur man ska klara av sakerna. Men det tar lite tid att lära sig men e rätt kul när man kommit en bit :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jättekul :D tills man klarat det typ 34 gånger <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag tycker det är roligt och klart köpvärt fast det beror på vilken sorts spel man gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 ela skoj i början men man tröttnar sen får man sina perioder då man vill spela det igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg