123spill Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ja, vilket spel har ni haft absolut roligast med? Själv har jag haft roligast med mitt NHL 2002. Kommer inte glömma mitt Dallas Stars Dreamteam som ägde allt annat. Eller dem härliga krymp och väx matcherna, stora huvuden och komentatorernas piga röster mm. Ja det är det mest roligaste spel jag har haft kul med :D Vilka är era? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Pokemon Emerals Oft: Antagligen kommer denna tråd bli låst, av reglen §1.11... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Legend of Zelda: Ocarina of Time eller Super Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Antingen något av alla underbara nintendo spel (mest snes då kanske) eller CS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 TLoZ : Ocarina of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Jag har haft väldigt roligt med Call Of Duty: United Offensive som jag spelar mycket online. Just nu spelar jag Animal Crossing som jag också haft många roliga timmar med. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Grand Theft Auto San Andreas =) Det är ett av de bästa actionspelen som finns, det är så roligt och köra runt och skjuta i hjäl allt som rör sig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 När man var liten vare väll mest Pokémon .. men nu så äre mest NHL o Fifa : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 När NHL 07 kommer så komemr jag säkert ha kul med det... Kommer spela sönder skivan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Pokemon crystal :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 När man var liten så tyckte man nog om Pokémon mest. :) Nu gillar jag THAW och andra kul grejer :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Har aldrig haft så roligt som när jag spelade SNES första gången med min bror och far. Vi spelade Zelda: A Link to the Past och Super Mario World. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg