Freexen95 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Skulle vara kul, men jag tror inte det kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Skulle vara kul, men jag tror inte det kommer... Nej antagligen inte... Men man får leva på hoppet!-sa Lille Skutt och sprang och gömde sig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Visst kan det komma. Men inte inom någon snar framtid antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 I början var det inte ens säkert att Nintendo skulle skapa Super Smash Bros Brawl till Nintendo Wii, så jag tror knappast det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Är det någon som spelat jump superstars då? det är typ ett fighting spel fast med massa anime gubbar typ naruto, goku och massor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Tack,vi fattar. Nintendo DS är ju nästan perfekt till Super Smash Bros,kom igen,jag menar,Z-knappen var ju bara till för att gräppa,eller hur?Men man kunde gräppa om man klickte på R+A.Jag menar,det är väl inte så svårt?Det kunde ju lika gärna vara ett till GBA för att man inte ens behöver Y och X knappen,man kunde ju använda uppåt-knappen på styrspaken..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 De skulle bara förstöra Super Smash Bros seriens Goda rykte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Goda rykte?Vad menar du?Perfekt slogan: "The fight is now portable". Det är en mycket bra idé(och en bra slogan >.<). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Och dessutom så har ju DS Wi-Fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Tänk om man kunde skicka nåt protest brev eller nåt och kräva att dom gör ett Smash bros Ds :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg