Filiandor Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Filiandor Lv 36 Cleric Urutux Lv 21 Mage Har ej spelat MS på länge nu kanske ska börja lite, kör på Scania den bästa, den äldsta, den med mest folk, mest sakerar till salu, och sakerna är billigast på Scania. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iErl Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 Är lvl 18 theif ska bli assasin, spelar på khaini :) Heter iErl adda han om ni vill hjälpa mej .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Nu har jag en lvl 12 Swordsman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 var lv 61 sin på scania innan ja quitta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Det var länge sen jag spela Maple. Jag är på lvl 20 nåt sånt och är Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Jag har en på lvl 1 i Khaini :) Lol! (ska bli Mage) Jag har en på lvl 15 som är Warrior i Khaini Jag har en på lvl 12 som är Warrior i Windia. Jag har en på lvl 7 i Windia (ska bli bowman) Jag har även en på lvl 10 som är Thief i Windia. Jag har också en till account. Där har jag 3 gubbar. Alla dom 3 är i Khaini och här är deras lvl: Jag har en på lvl 7 (ska bli Warrior) Jag har en på lvl 9 (ska kanske bli en Warrior men används mest som en bank) och här kommer min starkaste av dom alla! Den är lvl 47 och är (Thief Assasin) Min lvl 9 som används som en bank, har mest kläder i banken. Den har lvl 50 Thief kläder som heter China Clothes. Kläderna ska jag ge till min Thief när den blir lvl 50. Bra gubbar va?! ;) :) Redigerat 30 April 2007 av Pedemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag har hittat VAC fusk nu :D Så nu ska jag börja köra ända tills jag blir bannad. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 vad gör fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Vac= Vacuum = drar till sig alla monsterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.