Hoppa till innehåll

Fifa 07


Ogri
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Jagkallassampa

Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet?

 

 

bara inte tror på det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Jagkallassampa

en 9 av 10 från mig

+Bra grafik bra kariär läge bra med "young acadmy"

-Kan inte ställa in så glen snackar

 

 

kanske du köpte en engelsk version?

för att du sa young acadmy ¨så..

 

hur man fintar:

rör den högra analoga spaken hur du vill så kan du finta

 

 

ett bra tips: När du är i anfall nästan inne i straffområdet då ska du trycka uppåt

släppa springspaken och uppåt igen

 

 

Hur man skruvar: I år kan man skruva i varenda läge skott , frisparkar , hörnor , inlägg M.M

Du skruvar så här: du ska sikta först sedan ska du välja hur hårt du ska skotta sedan väljer du med vänster analog spak hur du ska skruva den sido-skruv eller varför inte under-skruv du kan välja hur du ska skruva den du rör bara vänster analog spak ..

Redigerat av Jagkallassampa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet?

 

Öhh hur svårt är edt på världsklass om man bara spelat det ett tag? Om du inte tror nån skulle klara av VK så varför skulle dom annars gjort det dit smarthuvud...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...