Gäst Jagkallassampa Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet? bara inte tror på det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Hur fintar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 glenn hysen o henrik strömblad e det som snackar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 hur fintar man kan? jag bara en enda fint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) en 9 av 10 från mig +Bra grafik bra kariär läge bra med "young acadmy" -Kan inte ställa in så glen snackar kanske du köpte en engelsk version? för att du sa young acadmy ¨så.. hur man fintar: rör den högra analoga spaken hur du vill så kan du finta ett bra tips: När du är i anfall nästan inne i straffområdet då ska du trycka uppåt släppa springspaken och uppåt igen Hur man skruvar: I år kan man skruva i varenda läge skott , frisparkar , hörnor , inlägg M.M Du skruvar så här: du ska sikta först sedan ska du välja hur hårt du ska skotta sedan väljer du med vänster analog spak hur du ska skruva den sido-skruv eller varför inte under-skruv du kan välja hur du ska skruva den du rör bara vänster analog spak .. Redigerat 31 Oktober 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det är ett riktigt grymmt spel i min meninga iafa.. Men frisparkarna är det lite tråkigt att dem inte går å sikta likadant som på 06... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag spelar på Världsklass och är relativt bra bland mina kompisar och har inte så väldigt svårt för att vinna matcher på världsklass. Men jag har märkt att det är väldigt svårt att försvara sig och framförallt VINNA NICKDUELLER PÅ HÖRNOR (både offensivt och defensivt) OCH ATT VARA FÖRST PÅ BOLLEN FÖR ATT NICKA ELLER SLÅ BOLLEN PÅ VOLLEY PÅ ETT OFFENSIVT INLÄGG? någon som har något tips eller något annat tips i största allmänhet av spelet? Öhh hur svårt är edt på världsklass om man bara spelat det ett tag? Om du inte tror nån skulle klara av VK så varför skulle dom annars gjort det dit smarthuvud... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det förvånade mig Det är riktigt bra grafik och en skön spelupplevelse. Själv tränar jag Chelsea just nu :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det är riktigt bra grafik + jag trännar också chelsea och har köpt in C.ronaldo J.riqelme och C.puyol till klubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 ja trännar arsenal har köpt in casilias, kaka, deco ,zlatan ska försöka köpa ronaldinho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 asså farför KÖPA spelare.Istället för att gå in på klubbtranfers och sen byta nån värdelös spelare mot t.ex Glichy eller Henry. <_< :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 vadå henry mår du bra eller ? han är 92 så de så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg