Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 philadelfia vann asså =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hoppas Sharks vinner nu när Nucks är utslagna :( Annars hoppas jag på Buffalo bara nån sänker Ankorna som hämnd :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 New Jersey utslaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 philadelfia vann asså =) Vad pratar du om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Heja detroit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 New Jersey utslaget! visst är det sorgligt... hockey säsongen över. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Eftersom Buffalo slog ut NYR så tror jag att de kommer att vara starka favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Dålig inledning för tipsen... Buffalo - Ottowa = 0-1 Detroit - Anaheim= 1-0 Jag tror dock fortfarande på Buffalo och Anaheim i final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag tippade faktiskt Sabres-Ducks i Stanleycupfinal innan säsongen började xD Dem jag håller på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Tror också starkt på Anaheim mot Buffalo i final. Tycker att dom varit Grundseriens vassaste lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Tror också starkt på Anaheim mot Buffalo i final. Tycker att dom varit Grundseriens vassaste lag. Det kvittar hur de var i grunserien, det är spelet i slutspelet som gäller... Buffalo har nu förlorat två raka hemma matcher... tyvärr, tyvärr, Ottowa tar det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Kom igen! Det är ju Final! och ingen verkar bry sig? <_< :o Kanske onödigt med dubbel post.. men men. 2-0 till Anaheim... Vänder Ottawa? Inte en chans, Anaheim tar revansch från 2003 finalen... Påhlson är kung! Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.