Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag SKA ha Zelda: MM, Super Mario 64, Pokemon Stadium 1 (2:an suger).... Ska antagligen byta in mitt Gamecube på Game och få 1500:- rabatt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag ska köpa wii första dan väntar .. . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 virtual consol är inbyggd i konsolen jag menade att man får "denna kontrollen" när man köper 5000 Wii-points Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 F-n vad tuff. En sån LÄR man ju skaffa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 26 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 virtual consol är inbyggd i konsolen Man får inte den för den finns redan i Wii'n, man behöver inte köpa 5000Wii-Points... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 virtual consol är inbyggd i konsolen det hoppas jag inte, jag vill kunna använda den ju. det går inte om den är inbyggd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 virtual consol är inbyggd i konsolen Virtual console är en funktion inbyggd i Wii'n som man kan spela på! Ingen extra konsoll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 detr kanske inte går att spela N64 spel så bra med Wii kontrollen så den kontrollen är bara ett extra & man får inte med den när man köper konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Borde man inte annars kunna använda Gamecube-kontroller till N64-spel? Man ska ju kunna ha en GC-kontroll till Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 jo det tänkte jag inte på! det borde ju också gå att använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Borde man inte annars kunna använda Gamecube-kontroller till N64-spel? Man ska ju kunna ha en GC-kontroll till Wii. Gamecube kontrollen kommer man inte kunna använda på Wii spel, bara på gamecube spel men det finns däremot en gamecube liknande kontroll som man kan sätta in Wii kontrollen i så fungerar det som en gamecube kontroll. Se på bilden: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det där är inte den riktiga, det är bara en fejkad bild. Det här är den riktiga, som inte fäljer med Wii. http://www.nwiizone.com/wp-content/uploads/2006/05/wii-classic-controller.JPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg