Paranoxx Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) vilket är ditt favoritlag i elitserien i ishockey ? HV71 är mitt favoritlag :D Redigerat 9 Oktober 2006 av Paranoxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Timrå IK! :D Tyvär fick dem spö av Djurgården på hovet i lördags (var och tittade) :( Men.... Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Modo i mitt hjärta Gillade SSK när dom spelade i elitserien gör det fortfarande men dom spelar bara inte i elitserien längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 SAIK är bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Brynäs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 SAIK :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olton Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Frölunda Indians! är det och kommer alltid att vara mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 vilket är ditt favoritlag i elitserien i ishockey ? HV71 är mitt favoritlag :D E du från jönköping me eller? Hv 71 så klart :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Colorado :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Det var i elitserien darkness SAIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Färjestads BK har en speciell plats i mitt hjärta ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Färjestads BK har en speciell plats i mitt hjärta ;). precis samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.