htf456345 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag tycker det bara är fränt. Jag tycker inte att det är så "läskigt" som alla säger. Köpte det förra veckan har bara spelat det 5 gr. är på sektor 4. Men kommer det att bli mycket "läskigare"? hehe. :huh: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 ummm enj det blir inte läskigt och det har aldrig vart läskigt, finito. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 asleskit :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Det är inte läskigt, men man sitter på helspänn för man vet inte när något ska komma. Mostren är ju inte läskiga. Dom är bara bra gjorda. Det är alldrig läskigt med monster det är bara det att man vill ju inte dö och man lever sig in så bra i spelen ibland :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Om man spelar det klockan 00.00 och har släkt alla ljusen och man är ensam hemma och har på svåraste svårighetsgraden så får man en hjärtattack för varje monster man möter. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 det är inte läskigt... det är ju bara ett action spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Hehe, jasså. Jag bajsar ner mig bara det kommer en zombie. hehe ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag blev piss rädd när ja körde för första gången i början så på basen kan man gå in på en toalett, går man nära toaletterna så hör man konstiga ljud. typ som om nån pratar hesigt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 buhuu grinar :) *skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Hehe, det ljudet hörde aldrig jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 ett tips för lättskrämda på första banan när h*lvetet har brakat löst eller vilken bana det är när du kan komma till toan igen kolla dig i spegeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Justja, de glömde ja bort. blev skitskraj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.