rikke Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 har märkt att det e nogon som anmäler mångas innlägg å bla annat mina! vem gör det och varför?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 (redigerat) Det är inte någon utan många av medlemmarna. De anmäler när de ser ett inlägg som bryter mot någpn av reglerna, då dyker det upp en röd "knapp" där det står att inlägget anmälts. Redigerat 11 Oktober 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 det e ju det som e så konstigt, såg vissa som var helt sjysta å värkligen inte bryter mot något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Vissa anmälningar kommer in för att inlägget bryter mot en regel. Vissa anmälningar kommer in för att folk inte vet vad som står i reglerna. Vissa anmälningar kommer in för att folk tycker att det är kul att anmäla. Om någon har anmält ditt inlägg, strunta i det. Det kan vara vilken idiot som helst (ta inte illa upp nu någon). Om du däremot får en tillsägelse eller varning från en moderator kan du börja ta det på allvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 jo moderatorn har jag redan blivit tillsagd av men inte för det :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Som nico sa, ignonera det röda märket, om du har gjort nåt fel, kommer en mod eller admin att säga till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jan kan ju kolla vem det är också som har anmält! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Det kan bara admin och moderatorerna göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Det kan bara admin och moderatorerna göra. [EDIT]Jag skrev fel. Jag menade han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) okej, ere bara ja som har sett det lr? konstigt?! !! Redigerat 12 Oktober 2006 av rikke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Alla tycker väl att det är kul att anmäla inlägg... Och jag håller med er, man blir ganska förbannad när nån anmäler ens inlägg fast man inte bryter mot någon regel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 okej, ere bara ja som har sett det lr? konstigt?! !! Jag måste hålla med om att det var en ganska onödig anmälning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg