Gtakillen Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 om du har fått castform så vet du. men det är där vädermanan är!
rg_fuskare Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 mm jag har fått castform så jag ska försöka besöka platsen där jag fick honom om jag minns den ok var finns vädermannen jag minns inte kan någon berätta
Elias Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 VAD f*n HAR DU GJORT!!!!!!!!!!!! Nu kommer det att vara omöjligt att fånga lati@s för att du använde master bollen!!!!!!!!! du ska fånga rayquazza med ultra ball!!!!!!!!!!!! ja, jag borde ha varnat dig.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 Elias:Ska du lägga dig i hans val? Rg_fuskare:Det är den dära proferson som är "vädermannen".Men du måste klara E4:an innan han säger någonting!
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 VAD f*n HAR DU GJORT!!!!!!!!!!!! Nu kommer det att vara omöjligt att fånga lati@s för att du använde master bollen!!!!!!!!! du ska fånga rayquazza med ultra ball!!!!!!!!!!!! ja, jag borde ha varnat dig. Vad snackar du om?????? Jág fångade med ultra.
Girafariglove Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 Använde min Mastre ball på Rayquasa. Klarade LG o bytte den Mästar bollen till Emerald. Sen klonade jag fram jätte många så nu har jag fångat alla legendariska i båda spelen :P :) Inte de man behöver tickets till förstås.
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 Hur som helst har lrådskaparen de nu...Står i hans andra tråd...
Gäst Gotenks Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Skrivet 23 Oktober 2006 ja har fångat kyogre (stavning) groudon rayqwasa (stavning) registeel regirock regice latias och zubat alla med timer ball!!! haha ja har kvar master ballen
Rekommendera inlägg