CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Tror ibland att jag är nära på att förblöda när jag blöder ordentligt med näsblod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Är nästan aldrig sjuk. Inte jag heller. Brukar bara vara hemma från skolan tre dagar per läsår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Nej, jag oroar mig inte för något sådant här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag har en riktigt dålig ovana, jag är nämligen världens hypokondriker och alltid om jag upptäcker nåt konstigt med kroppen så tror jag att jag fått värsta dödliga sjukdomen. Ett exempel är att jag alldeles nyss upptäckte att jag hade en fästing (rätt konstigt i mitten av oktober :o) och nu tror jag givetvis att jag har fått TBE. Jag skrämmer jämt upp mig själv :P Så, är ni också såna ibland? Eller har det rent av visat sig att era farhågor har varit sanna? Jepp, jag är tyvärr så.Upptäcker jag något udda, så tror jag att det är något farligt, fast i själva verket är det något vanligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 näe, problemet med mig är att jag är så sällan sjuk och väldigt ovan vid att vara det - och när jag väl blir sjuk är jag bannemig sjuk på riktigt. Har/hade en tendens att inte tro på att jag är sjuk riktigt, inte låta mig vara sjuk. Att ständigt vara aktiv och försöka kämpa mot sjukdomar, gå i plugget, spela fett mycket dator, ute och springa och göra hemskt impulsiva grejer. Nu är jag dock sjuk med faktiskt ganska jämna mellanrum, och tycker det är _fruktansvärt_ trist och meningslöst. Har precis lärt mig att faktiskt vara sjuk när jag är sjuk, och det är grymt trist.. Men tja, hypokondriker vetifasen. Ont i tån = Slippa gympan, och så. Längre sträcker jag mig inte ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag är inte det, jag har inte varit sjuk sen i 4:an XD (Nu går jag i sjuan) men min kompis tror han ska dö om han anstränger sig för mycket på gympan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag är inte heller det. Jag blev det någon gång i 7:an..... Nu går jag i 2:an..... I 7:an var det typ första eller andra gången i hela mitt liv dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Njaa.. Jag är väldigt sällan sjuk och även om jag är lite krasslig kämpar jag mig till skolan. :P Oroar mig inte i onödan över småsaker.. Dock har jag ju haft en del besök på sjukhus, men det är ju en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Är nästan aldrig sjuk men de få gångerna jag blir det har jag en tendens att bli lite hypokondrisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag har en riktigt dålig ovana, jag är nämligen världens hypokondriker och alltid om jag upptäcker nåt konstigt med kroppen så tror jag att jag fått värsta dödliga sjukdomen. Ett exempel är att jag alldeles nyss upptäckte att jag hade en fästing (rätt konstigt i mitten av oktober :o) och nu tror jag givetvis att jag har fått TBE. Jag skrämmer jämt upp mig själv :P Så, är ni också såna ibland? Eller har det rent av visat sig att era farhågor har varit sanna? Trodde en gång att jag hade fått cancer men jag hade bara skrämt upp mig själv.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) När jag var liten trodde jag att jag var sjuk om jag svettades :unsure: Redigerat 20 Oktober 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hehe det trodde min syrra oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.