Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hej hopp alla snälla barn! Ville bara fråga om någon annan än mig känner sig lite ute i chatten? Såfort man chekar in, mötts man av otrevliga kommentarer och folk som anser än mindre önskvärd som chattare. Chatten börjar mer och mer likna en liten sten, ingen kommer in där förutom "eliten", och stenen låter inga främmlingar ha en chans att éntra. Vad tycker ni, och vad kan man göra åt detta? För jag tror många inte är så mycket i chatten pga av detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 tycker det också, men mest tycker jag det är väldigt dött där, allafl när ja e där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Exakt. Många är så överlägsna så det inte är klokt ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det händer ibland, men har slutat nu på senare tider för mig. Men visst är det lite taskig stämning där ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Alla "tuffingarna" som tror att de är coolare än alla andra är där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Mjo, själva grejen "Elite chattare" gör alla som har den titteln kaxiga o överlägsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Och vill inte ha dom som inte chattar mycket där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det är lite synd, att det är en sådan tråkig stämning där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 *Host*0013*Host* Btw, jag är inte inne i chatten så mycket nuförtiden. Det är oftast dött där inne, och när det väl kommer igång blir man typ "utstött" när man försöker hänga med. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Där slog du huvet på spiken, Salzis. *host*NF,Burken,Noname,0013*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 *Host* Inte hänga ut medlemmar i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Klart man ska göra, det som betér sig dåligt ska bli uthängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.