Hoppa till innehåll

Chatten, Lite Otrevlig.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

*Skrattar högt*

 

Så nu ska LillBerra komma till chatten och slänga ut oss stammisar, och stänga porten? Och sedan ta över den, göra den till ett solidariskt rike och låta alla älska, utrota hat med snälla välkomstfraser och bjuda på ananasmackor på téfat.

Det funkar inte så.

Chatten har blivit till några få grabbars sunkiga hang-out och där tänker personerna stanna, varesej de kallar er för männens könsorgan eller ber en suga hårigt rövhål. Bara för ungdomarna från det gänget inte tycker om vissa personer så betyder det att ni ska få ta över där? Nej?

Livet fungerar som ett j*vla system och ni är bara konfekter och resurser i denna smörja baserad på disciplin. Skit i att gå in i chatten istället då, allihopa ni som känner en nedtryckta. Det är väl ingen plikt att gå in där som välgörenhetsrebell? Nej? Ingen tvingar väl dig att gå in i h*lvetet och lyssna till alla hårda ord?

 

Ingen. Däremot tvingar jag er/dig/du där att acceptera saker och ting.

 

Detta är fruktansvärt löjligt. Nu går jag och hämtar tandpetare och tar lite fanta.

 

 

Det betyder inte att de som blir utsatta ska få ta över men de som utsätter andra ska ha en tilsägelse eller en varning om det är en elak kommentar som skrivits i ett syfte att såra eller håna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

MascarPone, känner du att du är pressad av dem så när du kommer in i chatten så sig inte Tja eller något till dem bara. Bara med dem du trivs med, jag tar iallafall inte åt mig om Mujo gör -.- för varje mening jag säger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom vi är som tio pågar i bastun i chatten så vet vi hur mkt de andra tåler och hur långt man kan driva dom, fraser som "sug min k*k" och "din mamma" är vardagsmat för oss, att ni inte tåler sakerna är inget vi kan rå för, i chatten är det hårda tag och jag hoppas att det så förblir,

 

 

denna tråden är för övrigt fett omarchmid!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin klagar på att vi måste bli fler i chatten, Eepaahj har en ava med texten "in i chatten", förvänta er inget om ni inte själva är lite sjysta.

 

Har jag någonsin varit elak mot någon som kommit in i chatten? Inte ens när de beter sig som svin säger jag något dumt, utan säger bara skarpt men vänligt ifrån och ber dem skärpa sig.

 

Att ni känner er illa välkomnade i chatten är inte bra. Jag försöker så gott jag kan att hålla ett öga på vad som händer, men det är svårt att hinna med när man har så mycket annat att göra på annat håll.

 

Vissa kan förbättra sig när det gäller att välja ord i chatten. Och känner man sig illa behandlad så skriv till någon med operatörstatus. Är inte säker på hur det ser ut för de som använder javachatten här på sidan men det bör vara de som har samma smiley högst upp i namnlistan.

 

Är jag i chatten så skriv till mig om någon säger något dumt. Försök gärna lösa det själva först på något vänster. Det kan vara svårt, men eftersom jag inte kan vaka över chatten dygnet runt så vet jag inte när jag läser det ni skriver, så det är bäst att säga ifrån om någon är dum. Även om jag står som online är det inte säkert att jag är vid datorn.

 

Självklart ska alla trivas i chatten. Men för att kunna komma in i gänget som alltid hänger där måste man bjuda lite på sig själv. Man kan inte bara komma in och tro att allas uppmärksamhet ska riktas mot en själv. Ta tag i saken och starta en konversation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade inte besökt chatten i sin vanliga tåga seriöst på knappt ett halvår och tågade in igår och förstod faktiskt inte vad ni pratar om alls,

 

nog för att jag vet exakt vad ni pratar om. Ett tag var chatten väldigt spänd och dumma kommentarer flög hit och dit, barnen lekte tuffingar och man försökte äga varandra med olika script. Nu tyckte jag den var mycket trevlig tillskillnad från förra gångerna.., fick t om mig en vettig pratstund med Xade som verkligen tillhör ovanligheterna. ^^;

 

Bäst var chatten för ett och ett halvår sen dock.. ungefär, så ska det vara. Då var vi verkligen ett tajt gäng. Nån som kommer ihåg? ;) Glöggtider? Horulfs Tobbelfabrik? You name it.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...