Hoppa till innehåll

Chatten, Lite Otrevlig.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga.

Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet.

 

När jag ser att Lillberra, BM, CG och dem håller på och ger svordommar till mig och andra medlemmar så är det som att du håller med dem när du inte bryr dig...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Töntigt? Citrusfrukt, du är pinsam just nu. Folk kan ta åt sig. Bara för att du inte tar åt dig, så ska du inte säga att vi ska lära oss ta skit under naglarna. :S

 

Herregud. -.-

 

Personligen tycker jag idioterna som kommenterar allt och skriver dumma saker i chatten ska slängas ut och portas. Det finns yngre som går in i chatten, tror du dom känner sig bekväma med att idioter skriver såna saker. ._.

Redigerat av LillBerra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Det kan väl tyckas att det är en dum kommentar men,

ni blir verkligen impopulärare efter denna diskussion.

Ni håller ju på och skäller och skyller ifrån varandra, era relationer kan ju omöjligt förbättras genom det.

Jag anser att de som inte tycker om chatten kan göra en egen för sitt "gäng".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga.

Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet.

 

Citrusfrukt har delvis rätt, men som sagt jag försöker bara få några att bättra sig på sånt.

Igår när jag gick in i chatten igen, fick jag en än gång en otrevlig kommentar om ordet "k*k".

Doc har Mujo, Burken, NF, Och det jag nämnt blivit bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Töntigt? Citrusfrukt, du är pinsam just nu. Folk kan ta åt sig. Bara för att du inte tar åt dig, så ska du inte säga att vi ska lära oss ta skit under naglarna. :S

 

Herregud. -.-

 

Personligen tycker jag idioterna som kommenterar allt och skriver dumma saker i chatten ska slängas ut och portas. Det finns yngre som går in i chatten, tror du dom känner sig bekväma med att idioter skriver såna saker. ._.

 

Om du tar åt dig att någon kallar dig fula ord på internet så borde du titta dig i spegeln både två&tre gånger, sedan fundera om folk inte vet ett piss om dig och att du inte behöver bry dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Skrattar högt*

 

Så nu ska LillBerra komma till chatten och slänga ut oss stammisar, och stänga porten? Och sedan ta över den, göra den till ett solidariskt rike och låta alla älska, utrota hat med snälla välkomstfraser och bjuda på ananasmackor på téfat.

Det funkar inte så.

Chatten har blivit till några få grabbars sunkiga hang-out och där tänker personerna stanna, varesej de kallar er för männens könsorgan eller ber en suga hårigt rövhål. Bara för ungdomarna från det gänget inte tycker om vissa personer så betyder det att ni ska få ta över där? Nej?

Livet fungerar som ett j*vla system och ni är bara konfekter och resurser i denna smörja baserad på disciplin. Skit i att gå in i chatten istället då, allihopa ni som känner en nedtryckta. Det är väl ingen plikt att gå in där som välgörenhetsrebell? Nej? Ingen tvingar väl dig att gå in i h*lvetet och lyssna till alla hårda ord?

 

Ingen. Däremot tvingar jag er/dig/du där att acceptera saker och ting.

 

Detta är fruktansvärt löjligt. Nu går jag och hämtar tandpetare och tar lite fanta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, du tvingar oss att acceptera att ni tex, säger "sug min k*k, idiot" jag go ahead, men då ska jag även ha rätten att säga exakt detsamma till er.

om jag säger samma saker i forummet, så komme genast farbror slasktratt och ger än en varning eller två.

Kan inte någon gå ut och ge er, som sprider obehag i chatten en näve alsmektighet?

Dessutom är det fel, att ni på chatten ska bli värsta "pissed of" på mig och alla andra för att jag/vi inte trivs.

Admin klagar på att vi måste bli fler i chatten, Eepaahj har en ava med texten "in i chatten", förvänta er inget om ni inte själva är lite sjysta.

Chatten har helt enkelt blivit ett tillhåll för moderatorer för det mesta + dom som fjäskar skiten ur sig för att få en liten plats i någon mods press.

att ge etc, Sandkakan en varning för att han skrev vem som leder i en hjul auktion är okej, men att säga till någon som är grotesk är inte det?

Jag försöker vara omtyckt av alla men ni på chatten ger än ingen chans, och snälla tro inte jag är en viktigpetter alla på BO och Oztown vet att jag är rätt snuskig av mig.

Men att säga "Sug min k*k" utan anledning är inte snuskigt, det är tamefan idiotiskt.

Hoppas fantan smakade...

 

 

Jag ska säga insesta meningar i varenda allmänt tråd, sedan om någon ger mig en varning kan jag säga att "höh? ingen tvingar någon att vara i detta forum".

Då kan jag svära ätt det blir kravaller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...