Hoppa till innehåll

Chatten, Lite Otrevlig.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

Mm, men ni är också taskiga och välkommnar inte några... Speciellt BloodMan som tror att han har värsta reputation här på fuska.se. Det är ju han som värderar medlemmar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga.

Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet.

 

Nu börjar detta bli lite intressant faktiskt.

Någon säger till mig att du ljuger.

Jag har ignorerat dig ganska bra. Så du har nog missuppfattat min och en annans konversation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga.

Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet.

 

DonkeN, säg ett tillfälle då jag sagt etc, N00b till någon som inte förstår eller så, jag har alltid varit snäll mot nya om det inte överskrider gränser.

NF, kan vara fallet, men jag ljuger inte om hur jag uppfattar det, jag har uppfattat det som om inte jag är välkommen i chatten.

Och det är min åsikt tills vidare...

Desstutom kan inte jag ta ansvar för det, BM gör.

NF och CG, DonkeN och Bm får lösa deras problem själva.

Jag är inte på någons sida utan väljer att vara kompis med dem flesta.

 

Om ni tycker detta är artigt så får ni tamefan stå för det! :)

"Woicer search on yahoo for Mascaran and Goatsex, Wooow! 819 matches found"

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå hård och tuff process? Ursäkta mig, men ni kan f*n inte skylla ifrån er på att man måste vara respekterad, när man får elaka svar som "Sug min balle" eller "håll käften" så fort man kommer in i chatten. Jag ska kunna gå in i chatten utan att bli kränkt. -.-

Redigerat av LillBerra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå hård och tuff process? Ursäkta mig, men ni kan f*n inte skylla ifrån er på att man måste vara respekterad, när man får elaka svar som "Sug min balle" eller "håll käften" så fort man kommer in i chatten. Jag ska kunna gå in i chatten utan att bli kränkt. -.-

 

Amen!

Du har rätt berra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...