Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Som vi tuffingar B) Jag och noname. Jag säger bara OMFG -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Varför gör du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jamen asså orka sitta 8 timmar varje dag och bara chatta.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag tycker om Filiandor, så du ska sluta ljuga citrusfrukt. Fult att ljuga :) Du ska va snel pojke :> Vem har sagt vad? ^^ Du tillhör tyvärr inte populationen så du har ingen talan om vem folket gillar och inte :>. Dööh, jag skulle kunna med en lång och smart förklaring men jag tror jag avstår och tar en kaffe istället. puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ni som tycker att det är dött: 22:19:20 ‹Salzalada› Blattar is the shit 22:19:23 ‹Salzalada› Ut med dom! >:( Skriv det, och vips! Ni har skapat en väldigt stor debatt om de grymma mörka. :) (Observera att jag tycker faktiskt om invandrare, jag tycker att de är väldigt snälla. Skrev bara så för att kolla reaktionen, och den blev väldigt agressiv... :/) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag tycker om Filiandor, så du ska sluta ljuga citrusfrukt. Fult att ljuga :) Du ska va snel pojke :> Vem har sagt vad? ^^ Okej. Puss. :D Hoppas kaffet smakar gott. :o Salzalada: Du vet att när man skriver "is the shit" så betyder det att någonting är väldigt bra/grymt. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jamen asså orka sitta 8 timmar varje dag och bara chatta.. -.- neee, vi pratar i vent istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jamen asså orka sitta 8 timmar varje dag och bara chatta.. -.- mm jo, vent är det nya.. även om jag är ganska inaktiv så händer det att jag kommer in och sjunger lite med er ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.