Mezox Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Men om den först breedar med vulpix så får barnet will o wisp.Sedan den som har will o wisp med vigoroth,då kanske den får båda. Men den får bara attacker av fadern (i G/S/C iallafall) om du först får den att lära sig Will Or Wisp så händer alternativ 1 eller 2: 1. Barnet blir flicka och kan Will Or Wisp. Men oturligt nog kan inte flickan föra vidare Will Or Wisp. 2. Barnet blir pojke och kan Will Or Wisp, BINGO den kan föra vidare Will Or Wisp, men vänta lite... hur ska den få Reversal, eftersom den bara kan breeda med kvinnor (man kan inte vara homosexuell) och kvinnor inte kan föra vidare sina attacker så tar det stopp. Men om jag inte misstar mig så kan man hitta Reversal som TM, man KANSKE kan ge den TM:en då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Nej,men tänk.Den kan föra effter will o wisp till vigoroth(tror jag).Då går det. Men ha kanske inte kan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Nej,men tänk.Den kan föra effter will o wisp till vigoroth(tror jag).Då går det. Men ha kanske inte kan!! Han kan inte, kollade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Som sagt det var ett förslag. Jag vet inte om det går eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Aja, ska ha Solarbeam,Flametrohwer,Sunny day, Crunch ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Inte om houndom ska vara fysisk sweeper. Annars kan det vara bra. Dessutom är alla atacker till houndom spcl.attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag ska ha en SPECIAL sweeper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Då SKA du ha det movesetet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Ok, ska skaffa det, förestenn, vilka EV ska jag ha?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Vad sägs om SPEED o SP.ATK? De givna svaren. En sweeper ska va snabb o stark på sitt område så EV träna den på SPEED för snabbhet o SP.ATK för styrka. (Om det hade varit en Psycial sweeper hade du behövt EV träna SPEED o ATK) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Ok, ska skaffa en, ska bara träna färdigt Shroomish först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Gör så här: breeda en ny och vinn över 155 zigzagoons,sedan 155 winguls.Och sisst 155 spindas. Din houndoms sp.attack och speed stads kommer bli GRYM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg