Hoppa till innehåll

En Myt Eller Inte?

DarkAngel15

Rekommendera inlägg

• Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men en del medlemmar har ju haft ungefär 3 FM ena dagen och sedan 40.000 FM nästa dag. Jag tvivlar på att någon skickar in sms, vinner på lotto, använder extralänken, skriver recensioner eller vunnit säljer ett hjul och får 40.000 FM. Jag tror att de använt sig av räntan.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, vissa är riktigt bombade i skallen. (._.)

Det är ett "fusk" med mobilen, svårt att förstå? Det har inget med räntan att göra för den finns inte längre. Jackpotten har det heller inget att göra med och inte extralänken.

Det är ett "fusk" med mobilen.

Jag vet att räntan är lägre nu men innan så tjänade många FM genom att sätta in de på banken och ta ut ränta. Dessutom skrev jag inte det inte hade med extralänken eller något annat att göra, du verkar tror tvärtom. Läs mitt inlägg nogrannare tack!

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har många virrat sig i skogen så nu ska jag berätta.

Man gör så här:

1,Ta fram mobilen.

2,Gå in på sms.

3, gå in på skicka sms.

4, skriv inget i sms:et em tomt medelande.

5, skicka det till ett nummer tänker inte säga vilket.

6,Skicka 1000st sånna sms. Till numret(tomma sms alltså].

7, vänta några timmar, kolla på hur mycket pengar du har, du kanske hade 2kr och nu ska man ha över 2000kr på mobilen.

8Gå in på fuska.se och använd sms tjänsterna och efter 2-4 dar så har mobil operatörerna kommit på dig dom tar bort alla dom pengarna.

Grattis, du kan nu alldrig göra så igen.

Detta är sant själv har jag haft 7000kr på mobilen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jagkallassampa

för att du ljuger, Själv är jag säker på att det inte fanns anledningen är för att man kan ej skicka 1000 sms till samma nummer på 1 vecka nummret blockas i 3 dagar då..

altså efter 900 sms..

Redigerat av Jagkallassampa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...