Morbid00 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Det finns inget fusk. Så här har dom kanske fått sina fm. 1, recentioner. 2,extra länken. 3, vunnit tävlingar samt lotto. 4, sålt hjul dyrt. 5, använt sms tjänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Men en del medlemmar har ju haft ungefär 3 FM ena dagen och sedan 40.000 FM nästa dag. Jag tvivlar på att någon skickar in sms, vinner på lotto, använder extralänken, skriver recensioner eller vunnit säljer ett hjul och får 40.000 FM. Jag tror att de använt sig av räntan. Redigerat 25 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Asså, vissa är riktigt bombade i skallen. (._.) Det är ett "fusk" med mobilen, svårt att förstå? Det har inget med räntan att göra för den finns inte längre. Jackpotten har det heller inget att göra med och inte extralänken. Det är ett "fusk" med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Salzalada jag vet vad det är och det jag fått lära mig har inget med mobilen att göra snarare en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Asså, vissa är riktigt bombade i skallen. (._.) Det är ett "fusk" med mobilen, svårt att förstå? Det har inget med räntan att göra för den finns inte längre. Jackpotten har det heller inget att göra med och inte extralänken. Det är ett "fusk" med mobilen. Jag vet att räntan är lägre nu men innan så tjänade många FM genom att sätta in de på banken och ta ut ränta. Dessutom skrev jag inte det inte hade med extralänken eller något annat att göra, du verkar tror tvärtom. Läs mitt inlägg nogrannare tack! Redigerat 26 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag har då inte hört om något fusk när ja blev medlem (nr 20) menmen ja var oaktiva ca 1 år så det kan ha grejer då x| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Nu har många virrat sig i skogen så nu ska jag berätta. Man gör så här: 1,Ta fram mobilen. 2,Gå in på sms. 3, gå in på skicka sms. 4, skriv inget i sms:et em tomt medelande. 5, skicka det till ett nummer tänker inte säga vilket. 6,Skicka 1000st sånna sms. Till numret(tomma sms alltså]. 7, vänta några timmar, kolla på hur mycket pengar du har, du kanske hade 2kr och nu ska man ha över 2000kr på mobilen. 8Gå in på fuska.se och använd sms tjänsterna och efter 2-4 dar så har mobil operatörerna kommit på dig dom tar bort alla dom pengarna. Grattis, du kan nu alldrig göra så igen. Detta är sant själv har jag haft 7000kr på mobilen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) för att du ljuger, Själv är jag säker på att det inte fanns anledningen är för att man kan ej skicka 1000 sms till samma nummer på 1 vecka nummret blockas i 3 dagar då.. altså efter 900 sms.. Redigerat 26 Oktober 2006 av Jagkallassampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Salzalada jag vet vad det är och det jag fått lära mig har inget med mobilen att göra snarare en bugg. Huh? Om det är en bugg som inte har med mobilen att göra så finns det två fusk. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 En bugg med mobilen kanske han menar, eller en bygg med fuskas mobiltjänster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Det jag menade är att man blir ersatt för tomma sms därför får man pengar på mobilen, typ som en bug...Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 mm visst jag tror jag kan ett fusk så att man får fm gratis har ej nåt med mobilen att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.