Nisse08 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 om ni undrar hur ja gjorde så KAN ja bara säga ett ord: tränat vad menar du med tränat? gör som putte så funkar det!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 hur gör han då med yoshi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 man behöver int göra med yoshi för att få bannan gör det med roy .... jag har gjort 867.46 med han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 hur skadade du påsen då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 asså giga bowser finns men man kan inte få honom :P Jo man kan visst få han.. och angåenda T: bilden sög den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 för att slå över 400 m måste man inte använda yoshi.Man kan använta vilken som hels för att få yoshi island =) jag gjorde det med dr mario igår och slog 400.2m och fick banan så nu vet ni=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Shit jag har aldrig lyckats slå över 300m fattade inte hur man skulle göra för att slå den längre.Och man kan ej få giga bowser iallafall inte på den europeiska versionen de andra vet jag inte men tror ej det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 i en tidning jag kolla i var det nån som hade slått över 2000 meter med ganondorf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 i en tidning jag kolla i var det nån som hade slått över 2000 meter med ganondorf :) sääääääääkerrt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag har slått längst med fox men med yoshi ska man anväda A+neråt i luften sen slå till med home run bat!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ja har slått längst me roy... 700.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Min bror har slott nästan 500m med roy.men jag ahr bara slot 430m.det är det längsta vi ahr fått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg