admin Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 §1.11 funkar fint, den täcker det mesta. Inlägg som är jobbiga att läsa kan lika gärna tolkas som onödiga inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Måste säga att jag känner mig klart träffad av den här tråden, men visst om ni skapar regler för valet att ha olika färger så kan jag klart säga att den absolut sista anledningen för att stanna på forumet försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Varför använder du egentligen bara röd text, varför inte bara skriva med vanlig svart som alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Börjar bli så trött på attityden här på fuska, finns det inget att klaga över så hittar man på ngt nytt alltid ska det vara ett jäkla hackade på allt och allting. Ni klagar ju på så självklara saker att det bara låter löjligt och otroligt barnsligt. Ripto: Jag använder röd text för att: Jag vill det, Jag gillar rött och jag avskyr den vanliga stela tråkiga svarta färgen. Jag vill använda den röda färgen för den passar vem jag är bäst. + att jag är en egen person med en egen personlighet jag vill inte bli ihopp klumpad med resten ha samma slags avatar som alla andra och ha liknande banners, presentationer som alla här på fuska. Jag avskyr trender och mode av alla de slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Selene: Avataren, signaturen samt presentationen är "personliga". Vilken färg man skriver med har inget med vad för person man är, det är det du skriver som räknas. Det är bevisat att gråtoner inte tröttar ut ögat lika mycket som färger och därav blir det jobbigare att läsa och jobba med program/dokument där det är mycket färger. Om gränsen mellan att sluta och vara kvar på fuska.se hänger på färgen du skriver med borde du nog sluta med en gång. Admin: Om man skriver ett vettigt inlägg fast med effekter, är det §1.11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Sandkaka: Verkar som om du som de flesta andra bara letar efter en andledning att klaga på något. Men så länge man kan skriva med röd text så kommer jag göra det eftersom det förknippas med mig och är det enda som kan göra mig ihåg kommen här och inte bara en i mängden som de flesta andra är. Och för den delen jag skriver ju inte mina inlägg i rött för din skull så jag behöver ju egentligen inte bry mig alls lika mycket som du inte behöver läsa mina röda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag tycker i alla fall att man ska få kunna använda vilka sorts taggar som helst i inlägg, i rimlig mängd. Max tre ”kursiv kod” per inlägg etc. det skulle bli bra. Alla borde få använda vilken sorts textstil etc. som de vill. Men att hålla på och ha varannan bokstav blå, det är lite väl extremt och borde klassas som § 1-11. Att skriva en blå/röd/grön/ text borde vara helt okey enligt mig, om inte varför är taggarna tillgängliga i forumet? Ett förslag till, för er som inte kan tåla en fet text eller röda ord. Varför inte bara införa en funktion där man kan bocka av färger/textstilar, alltså precis som med bilder/smilies/avatarer/signaturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) det blir väldigt jobbigt om det är en lång text. Redigerat 21 Oktober 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Du behöver inte överdriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) texten längst ner ska inte rulla. (men den kanske bara gör det på min dator.) jag tar bort det om någon stör sig extemt på det. Redigerat 18 Oktober 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Snälla ändra, jag kommer drömma väldigt konstiga drömmar inatt annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Salene ska ha röd text därmed basta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.